2 ביולי 2014

מעדני מיקי חריפים מתמיד...

"מעדני מיקי" משיקים שני סלטי חומוס חריפים חדשים – חומוס עם אריסה וחומוס עם שום ופלפל חריף

לרגל ההשקה יימכרו שני הסלטים הללו, ובנוסף גם חומוס ירושלמי באריזת 400 גרם, במהלך חודש יולי, במבצע מיוחד במחיר של 5 ₪ במקום 11.90 ₪ בכל סניפי רשת שופרסל דיל ושופרסל אקסטרה, וב- 5.90 ₪ בסניפי שופרסל שלי ושופרסל אקספרס.

חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב של סלטים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים, מלוחים וסלמון מעושן בנסיון רב ועל פי מסורת רבת שנים.

"מעדני מיקי" הינה החברה המובילה בישראל בתחום הדגים עם התמחות מיוחדת במוצרי מקרל, הרינג וסלמון, והשלישית בגודלה בישראל בתחום הסלטים.

מפעלי החברה עומדים בכל תקני הייצור האירופאיים ומחזיקים בתקן ISO 9001:2008 וב-HACCP ובכלל זה עמידה בתנאי ה- FDA.

רוב המוצרים כשרים בהשגחת הרב לנדא, רב אב"ד בני ברק. חלק מהמוצרים כשרים בהשגחת בית יוסף וכולם כשרים בהשגחת הרבנות ראשל"צ. חלק ממוצרי הדגים כשרים בהשגחת הרב רובין.

"מעדני מיקי" מייצאת סלטים לאירופה, לארה"ב ולקנדה מגוון רחב של מוצרים תחת המותג "מעדני מיקי" ומייצרת מותגים פרטיים לרשתות וחברות רבות בעולם.

סלטי מעדני מיקי זכו שש פעמים ברציפות במבחני טעימה עיוורים שנערכו על ידי "המבחן של המדינה", כסלטים הטעימים ביותר, ובמבחן טעימה עיוור שנערך בתוכנית "לילה כלכלי" של ערוץ 10. כמו כן, סקר של גלובס קבע כי החומוס של מעדני מיקי נהנה מציונים גבוהים בכל הפרמטרים שנבדקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה