16 בינואר 2018

חמש שאלות לחמש סופרות שאני אוהבת במיוחד והפעם אריאלה באום

הסופרת השלישית שבחרתי להתקיל בשאלותיי, זו סופרת שקודם הכרתי את ספריה ורק אחר כך את אישיותה (והיא מדהימה כאישה וכסופרת ופה הסדר כן קובע).
זו סופרת שספריה אינם קלים ויש שיגידו אף מרתיעים (כי הם נוגעים בעצב חשוף, ואני לא אגלה יותר), אבל בכתיבה קולחת ובתיאורים יפייפיים, מוחשיים ולעיתים אף בוטים היא סללה את דרכה לליבי ושיחקה עם ראשי.
זו סופרת שכל ספר וספר שלה לוקח אותך להרפתקה שאתה אומנם יודע איך היא מתחילה, אבל אין לך מושג איך היא תסתיים או כמה טוויסטים בעלילה יהיו לך בדרך...עד שכבר היית בטוח שהבנת מה קורה ומה יקרה היא טורפת לך את הקלפים ומשאירה אותך חסר נשימה...
זו אחת הנשים הכי אופטימיות ומצחיקות שאני מכירה ואוהבת (ויצא לי להכיר איזו אישה אחת או שתיים בחיי).

אז קבלו במחיאות כפיים סוערות את אריאלה באום (ידעתם שזה באום ולא בלום?! ;)
לאריאלה 5.6 ספרים; ספר שירים - שביל המילים ( השירים בטרילוגיית סודות חבויים לקוחים משם), טרילוגיית סודות חבויים, דואט סוויט טומי וסוויט ליידי (שאני בדיוק קוראת) והנובלה מיה רוזה אותה כתבה עם אורית פטקין (ואני זיהיתי מי כתבה איזו דמות...).


1. למה ואיך התחלת לכתוב?
אני חושבת שאילו היה אולטרסאונד כשאמא הייתה בהיריון איתי, היו רואים עוברית עם עפרון ומחברת. תמיד רציתי לכתוב. תמיד כתבתי. החלום הכי גדול ורחוק שלי היה להיות סופרת.
זכיתי להגשים אותו. אני זוכה להגשים אותו בכל פעם שרעיון חדש נולד לי בראש.


2. עם איזו דמות שלך את הכי אוהבת או מזדהה ולמה?
אני אוהבת את כל הדמויות שלי, אפילו את דוד😉. כולן חלק ממני. אני לא מזדהה עם כולן אבל הן שלי.
אלכסנדרה ואמה הן הדמויות האהובות ביותר. אליהן אני הכי קרובה. כל אחת מהן קיבלה דברים מסוימים מחיי ומנפשי. אריק לדוגמה קיבל את השירים שלי שנכתבו ברובם הרבה לפני הסודות ושונו מלשון נקבה לזכר כדי להתאים לו.


3. איזה ספר שלך נחשב החמצה מבחינת חשיפה לקהל?
סוויט ליידי. אני גם יודעת את הסיבה לכך אבל לא אגלה כי זה יהיה ספויילר. אני לא מתחרטת על ההחלטה שלי ומאמינה שיום יבוא והדואט הזה יצליח בענק. אני רק מקווה שאצלי זה יהיה שונה מואן גוך ויקרה עוד בחיי😜.


4. איזה ספר את מצטערת שלא את כתבת?
ספר הטלפונים😂.
האמת שלא קיים ספר כזה.
אני רק מצטערת שלא כתבתי עדיין את כל הספרים שבראשי.


5. ספרי לי סוד...שאף אחד עוד לא יודע.
יש לי הרבה סודות שאף אחד לא יודע😉 אשמור אותם לעצמי.


את הספרים של אריאלה באום ניתן למצוא בחנויות הספרים ופה.

תודה לך אריאלה, שמחתי להכיר יותר לעומק ומחכה כבר לספר הבא...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה