10 בינואר 2018

חמש שאלות לחמש סופרות ישראליות שאני אוהבת במיוחד והפעם אורית פטקין

הסופרת השניה אותה בחרתי לשאול את חמש השאלות שלי זו סופרת מדהימה שאני מאד אוהבת ועם זאת כל כך חרדה לדעת איזה מסע רגשי אני עומדת לעבור הפעם...
זו סופרת שאני יודעת שאוהב כל ספר שלה אבל אני גם אתרסק איתו...
זו סופרת שהספרים שלה כל כך מיוחדים ובועטים אשר הופכים לי את הקישקע (תהרגו אותי יש לי גנים פולנים)...
זו סופרת שהספרים שלה ממשיכים ללוות אותי גם אחרי שסיימתי אותם...

אז מי שלא זיהה עדיין, קבלו במחיאות כפיים סוערות את אורית פטקין.

לאורית 7.5 ספרים (אם להיות קטנוניים): לורי, חצויה, נטע אהובתי, שני מלאכים, אהבתי אותך, אוסף רגשות איתן, מיה רוזה (יחד עם אריאלה באום) וחיים של שקר (את האחרון טרם קראתי).

                            

1. למה ואיך התחלת לכתוב?
התחלתי לכתוב אי שם בשנת 2005 כשהייתי בחופשת לידה עם יותר מדי זמן פנוי. אני מניחה שהורמונים אחרי לידה עושים משהו למוח והוא הופך ליצירתי. כאשר הייתי בתיכון וגם בצבא הייתי כותבת דברים מאד קצרים, סוג של פיסות מלל שאפשר היה להרכיב מהם משפטים חסרי כל היגיון אבל היום כשאני קוראת אותם, הם מושלמים בעיניי.

                           

2. עם איזו דמות שלך את הכי אוהבת או מזדהה ולמה?

אני אוהבת את כל הדמויות במידה שווה אבל לרני מהספר לורי, יש לי חיבה מיוחדת, תחשבי על זה כמו האהבה הראשונה, תמיד יש לה מקום מיוחד בזיכרון ובלב. למרות שרן אינו הדמות הגברית הראשונה שיצרתי, הוא בהחלט האהבה הסיפרותית הראשונה שלי.

                         

3. איזה ספר שלך נחשב החמצה מבחינת חשיפה לקהל?

"אהבתי אותך" נחשב להחמצה מבחינת חשיפה, כנראה נבלע בין המון הספרים ובנוסף, בחרתי לא להפיצו לרשתות. אני חושבת שנושא הספר ייגע בכל בחורה / אישה שתקרא אותו ולכן אשקול בעתיד להדפיסו מחדש ולשווקו.

                            

4. איזה ספר את מצטערת שלא את כתבת?
לא מצטערת על משהו שלא כתבתי, פשוט פותחת מחשב וכותבת אותו.

                           

5. ספרי לי סוד...שאף אחד עוד לא יודע.
סוד... אין לי אחד ששווה לגלות אז רק אומר, שהספר הבא בדרך (:

                            

את הספרים של אורית ניתן לרכוש בחנויות הספרים ובאתר אינדיבוק.

תודה לך אורית, שמחתי להכיר ומחכה כבר לספר הבא...

* תמונות הספרים נלקחו מהאינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה