24 ביולי 2016

Tommy & Annika - חנות קטנה ומטריפה

תתארו לכם חנות שהיא משאלתו של כל ילד...תתארו לכם חנות שהיא משאלתו של כל הורה...תתארו לכם חנות שאוהבת ילדים בדיוק כמו שהילדים אוהבים אוהבים את החנות...
עכשיו תפסיקו לדמיין ובואו לקניון גבעתיים לחנות "טומי ואניקה".
כבר בכניסה לחנות תפסה את עיני כדור פורח ענקי וחיוכה הגדול עוד יותר של חמוטל בעלת החנות...רגע אחרי שהילדים עזבו לי את היד והתחילו לשחק בצעצועי החנות (כן, כן, מותר לשחק ולהתנסות בצעצועי החנות), גיליתי חנות קטנה ומטריפה.




חנות שהצעצועים בה מתאימים מגיל אפס ועד בני נוער...חנות שהצעצועים בה מתאימים גם לבנים וגם לבנות...חנות שיש בה גם בובות, גם כלי נגינה וגם שעשועי מדע...חנות שלכל צעצוע יש גם צד מהנה וגם צד מעשיר...חנות שבה טווח מחירי הצעצועים רחב ויכול להתאים לכולם...בקיצור חנות קטנה ומטריפה.

אחרי שסימנתי לי בראש את כל המתנות שאני רוצה לבנים שלי (לבכורי שעשועי מדע מגניבים וטלסקופ ולקטנטן פאזל מיוחד ובובות דינוזאורים אם אתם ממש מתעקשים לדעת וגם מטבח מעץ וגם פאזל פלוסים...), התפניתי למשימה המקורית שלשמה הגעתי, קניית מתנה לשלושה בנים בני שש ליום ההולדת. 

אז אחרי שהסתובבתי בחנות, חמוטל, בעלת החנות עזרה לי והציעה לי מגוון מתנות רחב שיענו על הדרישות (המאד ספציפיות שלי) ועל התקציב שעמד לרשותי והכל בנעימים וללא כל לחץ (מה שלי מאד חשוב בחנות)...אז אחרי שהתלבטנו בין סיתות באבן לחיפוש שלדי דינוזאורים לבין גידול קריסטלים, מצאנו את המתנה הנבחרת והיא (תופים בבקשה...) ערכת ניסויים מדעיים ממרכיבים שיש בכל מטבח (קולה ומנטוס מכירים?!).



לסיום, אם חשקה נפשכם בצעצוע מהנה, חינוכי ואיכותי (ולא חשוב הגיל)...ובאה לכם חווית רכישה מהנה ונעימה, אני ממליצה לכם בחום לבוא לפה, ל-Tommy & Annika.

חנות Tommy & Annika 
קומה שלישית בקניון גבעתיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה