11 ביולי 2016

קפסולות הקפה של ג’ו - ועכשיו מותאמות למכונת הנספרסו שלי

אני אוהבת לשתות קפה...אני מאד אוהבת לשתות קפה...
אם זה בבוקר מוקדם בעבודה (כן, כן, יש לנו מכונת נספרסו בעבודה), אם זה אחר הצהרים בבית (כן, כן, יש לי מכונת נספרסו בבית) או בערב כשכולם ישנים (נספרסו...כן...?)
ולכן כל כך שמחתי לקבל להתנסות בקפסולות הקפה של ג’ו.
איך שהקפסולות התקבלו נעשה הניסיון הראשון להכין קפה אך בגלל שמכונת הנספרסו היתה ישנה הקפסולה החליקה לה מבלי שזכיתי בקפה.

החלטתי לקחת את הקפסולות לעבודה ושם - בינגו! זרם לו קפה...קפה ג'ו בשבילכם.
מיד נפתח בית קפה לטעימות...

  • עמנואל אהב את האולטרה סטרונג (ultra strong) - עוצמתי, חזק, מריר - מתוק. דרגת חוזק 12
  • עפרה (הבוסית) אהבה את האקסטרה סטרונג (extra strong) - תערובת פולי ערביקה עם פולי רובוסטה...תערובת חזקה - עדינה בדיוק כמו הלוגמת ממנה. דרגת חוזק 11 
                     
  • אני מעדיפה ואוהבת את תערובת ג'ו (joe) - להפוך חזק וארומתי הנותן לי זריקת עידוד אחרי לילה ללא שינה או סתם בבוקרו של יום. דרגת חוזק 9
                     
  • רחלי אהבה את הטריאסטה (trieste) - עדינה אך מרירה, חזקה במידה הנכונה, עם או בלי חלב...דרגת חוזק 7
                     
  • זויה אהבה את הלוקה (lucca) - לקפוצ'ינו מפנק של בוקר בדיוק כמו שהיא אוהבת לא חזק אבל עשיר. דרגת חוזק 5
                     


  • ואת הקיארי (chiari) כולנו אהבנו כי הוא פשוט קפה טעים.

  •                      

    אז מה חדש בקפסולות הקפה של ג'ו?
    קפסולות קפה "EVO" החדשות של קפה ג’ו אטומות לחלוטין לאוויר ולכן שומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי, ולכן הטעם עשיר יותר, הגוף מלא יותר והארומה נפלאה.
    בנוסף, הודות לטכנולוגיית ’’אקסטרה קרים’’ (הייחודית של כיפת ההידוק) נוצרת קרמה עשירה...זאת אומרת קפה סמיך ועשיר יותר.

    כבר אמרתי לכן שאני אוהבת קפה?!

    Displaying IMG-20160608-WA0000.jpg

    תגובה 1:

    1. "טוב להיות כאן, פוסט נחמד מאוד, התוכן מדהים, המשך לפרסם חבר זה יעזור מאוד לכולם, תודה על השיתוף. מאוד אהבתי את זה.
      תודה וברכות
      "
      קפסולת קפה עם קולגן

      השבמחק