18 ביולי 2016

אם אין לחם תאכלו לחמית...ועוד איזו לחמית...

אני אוהבת לאכול,  ואני מאד אוהבת לגוון באוכל במיוחד בזמן דיאטה (והרי שהסנדלר הולך יחף...ואני דיאטנית בהכשרתי)...אני מאד אוהבת לאפשר למטופלים שלי מגוון מזונות שיעזרו להם להתמיד בדיאטה.
לכן שמחתי לקבל לטעום ולהתנסות במגוון החדש של לחמיות מבית אסם.


  • לחמית כפרית - מדגנים מלאים והמון זרעים וגרעינים, מגיעה גם כמנה אישית של מיני לחמית כפרית. רק למרוח גבינה (רזה כמובן) ולהנות. אני הכנתי פלטת גבינות, פלטת ירקות והמון לחמית כפרית לאירוח דיאטטי וטעים.
  • לחמית אגוזים - מדגנים מלאים ושבבי אגוזי לוז, מגיעה גם כמנה אישית של מיני לחמית אגוזים. ומבחינתי זה הנשנוש האולטימטיבי בערב, מול הטלויזיה...מתקתק וטעים, אופציה נהדרת לארוחת לילה או ארוחת ביניים המשלבת סיבים ומתקתקות.


  • קרקר עדשים כתומות - ולא רק עדשים כתומות...בשילוב עם שומשום וזרעי צ'יה מקור נהדר לחלבון מן הצומח. והטעם נהדר (האמת שהפתיע אותי...). האריזה הגדולה מחולקת ל-4 אריזות אישיות שכל אחת מכילה 5 קרקרים (סה"כ 167 קק"ל), נפלא לארוחת בוקר...עם מעט טחינה גולמית או אבוקדו והרבה ירקות...
  • לחמית ירקות קלויים - לחמית ירקות קלויים מכילה 22% של פלפלים קלויים, חציל קלוי, בצל ושום. וכמובן שעשויה מחיטה מלאה בלבד. הולך נהדר עם גבינה לבנה וסלמון מעושן.


5 הטיפים שלי לדיאטה מוצלחת הם:
1. הקשיבו לגוף שלכם רק אתם יודעים מה עושה לכם טוב ומה לא.
2. דאגו למזון מגוון ע"מ שלא תשתעממו ותחפשו פיצוי
3. תשתו הרבה מים
4. שלבו פעילות גופנית 
5. זיכרו כי דיאטה היא דרך חיים והפכו אותה לכזו