15 ביולי 2015

יולו שכבות - טעים לי במקסימום

נתחיל בווידוי קורע לב, אני דיאטנית שמכורה לשוקולד.
אז אחרי שהורדתי את זה מהלב אני יכולה להגיד בפנ מלא שאין שוקולד או מעדן שוקולד שלא טעמתי ולא משנה מה אחוז השומן שבו, יש שאהבתי יותר ויש שפחות...
למעדן יולו נחשפתי דרך הפרסומות ועוד לפני ששלחו לי טעימות כבר רכשתי, טעמתי ואהבתי...
אפילו כתבתי על זה פה יולו אחד בשבילי.
עברו יום או יומיים והנה מגיע חידוש מבית תנובה, יולו שכבות והפתעה גם אותו קיבלתי לנסות...
הפרסומות מדהימות ועושות חשק לטעום...אבל מה, לא אהבתי את יולו שוקולד הלבן כי הוא היה לי מתוק מדיי אז בשכבות?
אבל כשצריך לטעום אז טועמים...


נתחיל מהסוף זה טעים!
האריזה מקסימה ונראית יוקרתית (זה לא רק נראה כך זה גם יקר ביחס לכמות מול עלות).
אחוז השומן גבוה יחסית 7.8% (אבל פחות ממילקי), חשוב לזכור שיש פה שוקולד אמיתי כך שזה מתבקש (ובכובע של הדיאטנית - אבל אם לא הופכים את זה להרגל קבוע אלא לפינוק חד שבועי מבחינתי זה בסדר...).
אבל כשפותחים את היולו וטובלים בו את הכפית מתגלה סמיכות נפלאה (ללא ג'לטין), מרקם חלק חלק ומערבולת מהפנטת של צבעי חום ולבן.
כשטועמים מבינים...
אני הכי אהבתי את יולו שכבות שוקולד מריר ושוקולד לבן, הטעמים מתמזגים השוקולד הלבן כבר לא כל כך מתוק והשוקולד המריר פחות מריר.
שאר בני משפחתי העדיפו את יולו שכבות שוקולד חלב עם שוקולד לבן...התייחסנו ליולו כאל ממתק.

יולו אחד נתן את נשמתו לעוגה בחושה, הוא עורבב פנימה והעשיר אותה בטעם שוקולדי ואילו יולו שכבות אחר מצא את עצמו כציפוי לעוגת שוקולד

אהבנו, אוהבים ונאכל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה