26 ביולי 2015

קייקי כפר בלום המרענן הרשמי של הקיץ


במקור אני מהצפון (מעכו, אבל גם זה צפון), שירתתי שנתיים בצפון (ברמת הגולן) ולמדתי 3 שנים בצפון (תל חי)...כך שאת הצפון אני מכירה לא רע, אני גם מעדיפה לטייל בצפון...
לכן שמחתי שהוזמנתי למסיבת קיץ בקייקי כפר בלום.
הפעם האחרונה ששטתי בקייאק היה לפני 15 שנים בקייקי כפר בלום (בימי התואר העליזים, אחד היתרונות שבללמוד בצפון) וזכור לי שנהניתי מאד...
והפעם אני מגיעה אחראית יותר (ממש, פשוט באתי עם בני בכורי).
אז למי שלא מכיר זה הזמן לעשות הכרות עם המרענן הרשמי של הקיץ, קייקי כפר בלום.
אתר האטרקציות הגדול והוותיק בצפון מזה 25 שנים אשר מתאים לכולם הקטן ועד גדול, מבודד, דרך משפחה ועד לקבוצה גדולה.
ניתן לבוא ליום כיף אתגרי בודד או למספר ימים עם לינת שטח במקום (המטרה לשנה הבאה).
התחלנו את היום במסלול שייט קייקים משפחתי (יש גם מסלול ארוך ואתגרי, 8 ק"מ של מפלים, צמחייה); עלינו על האוטובוס ותוך 5 דקות הגענו למקום, הסבר קצר על המסלול והנחיות בטיחות והופ אנחנו חגורים בחגורות ההצלה, ישובים בסירת רפטינג...אחת, שתים שלוש... ואנחנו במימי החצבני.
לראות את בני בכורי, מתרגש מהמפגש הראשון שלו עם המים הקרים עשה לי את היום...


קולות האושר והחיוך שלא ירד לו מהפנים גרמו גם לי להתרגש כאילו זו הפעם הראשונה שלי
המסלול בן ה-4 ק"מ נמשך כשעה וחצי (עם רחצה קלילה במימי הירדן) ועבר מהחצבני שהזרימה בו מהירה (יחסית) והמים רדודים לירדן שהזרימה בו איטית יותר והמים עמוקים יותר. כשסביבנו טבע ירוק (יש שיחי פטל זהירות הם שורטים) וצעירי תגלית (כיבדנו אותם במנגו ישראלי), עבר בנעימים כשבני בכורי מדיי פעם אוחז במשוט ועוזר בחתירה ומדיי פעם שרוע בהנאה באמצע הסירה...
והשוס היה המפלון בסוף שגרם לו צווחת הנאה ומייד הכריז שהוא רוצה שוב...

תמונת יחצ
 עם סיום המסלול עברנו לטופרופ חגרנו רתמות והמשכנו בדרכינו, מכל האטרקציות במקום התנסנו בירי בחץ וקשת שהיה חביב ובעיקר פארק החבלים.
בני בכורי התגלה כקופיף זריז (וטוב לב ומאד מאד שובב ע"ע ג'ורג'הסקרן) אשר דילג בקלילות ובזריזות אי שם בשמיים ועבר ממסלול למסלול שוב ושוב...(מזל שצריכים להחזיר את הרתמות).

תמונת יחצ
קינחנו בפלאפל ופיצות, עם קצת פירות וקרטיב.
אם היה לנו יותר זמן ו/ או כוחות (לנו המבוגרים לבני לא היתה בעיה להמשיך עוד ועוד) ודאי היינו מתנסים גם באומגה למים, בקיר הטיפוס ואפילו היינו הולכים לסרט שמוקרן במקום.
הופתעתי לגלות במקום מסלול שייט לקטנטנים (מגיל שנתיים) ומשחקייה ממוזגת.
קטנטני, אני מבטיחה שהפעם הבאה גם אתה תבוא איתנו (ותודה לסבתא ששמרה עליו)...
בלי ספק שזו היתה חוויה קרירה ונעימה גם לגדולים ובמיוחד לבני בכורי.
ממליצה בחום.
www.kayaks.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה