6 באפריל 2014

כשעיצוב וכישרון נפגשים

מי לא רוצה שולחן חג מעוצב שיגרום לכולם להתפעל? מי לא רוצה את הפריט האחד שעושה את כל ההבדל? אני לא יודעת מה איתכם אבל אני רוצה!

אז הרשו לי להכיר לכם את Touch of magic, חנות לקישוטים ייחודיים המתמחה בלגרום לאנשים לחייך ולהרגיש מיוחדים. 
וככה בדיוק הרגשתי כשראיתי את הבלון הענקי עם הגדילים החיוך לא מש בשפתיי והחיוך של בני היה שווה הכל...
אורנית, אשת שיווק לשעבר, אמא גאה לרומי ואוהבת קישוטים עם תעודות, מאסטר בפרחי נייר החליטה ללכת בעקבות אהבותיה ולתת דרור לדמיון...ומה שיוצא תחת ידה מעורבב באהבה, כיף והקפדה על איכות.

והבונוס מבחינתי הוא חשיבה על הסביבה...הקישוטים אקולוגים, מתכלים ורב שימושיים.

ולשולחן החג מה ראוי יותר מפרחים ומסידורי פרחים, בשלל צבעים ודוגמאות שיגרמו לפריחת האביב להחוויר לידם סידורי פסח
אני כל כך אוהבת פרחים, הם מכניסים את האביב פנימה, את האור ואת הטבע במלוא הדרו, ויותר ממה שאני אוהבת פרחים אני אוהבת להעניק פרחים לאנשים האהובים עליי...

ופה יש לנו את אותם הפרחים אבל הפעם אלו פרחים שלא צריכים מים, שלא משירים עלי כותרת שרק צריך לשים אותם באגרטל יפה וזהו הם נשארים ונשארים...גם לחג השני (ויותר...)




חנות: etsy
הכי טוב שתתקשרו עכשיו 054-9401404 (מורן)

חג פסח שמח, אביבי ופורח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה