14 באפריל 2014

פוקס הום והבית לבוש חגיגי

לקראת החג קיבלתי מפוקס הום תווי שי בשויי 200 ש"ח...מיד ארזתי את הבעל והילדים ויצאתי לחנות הקרובה לביתי (בדיזינגוף סנטר).
התפקיד של בעלי היה לשמור על הילדים ותפקידי בכח היה לבזבז...איזה כיף...הגעתי לגן עדן של כלי בית.
המטרה הראשונית היתה לקנות מתנת חג לאמא שלי (מישהו אמר פסח?!) 
כבר בכניסה לחנות תפסה אותי חגיגה של צבעים וכלים...מתבניות אפייה דרך כלי מטבח וכלי הגשה ועד מצעים ומגבות.
הכל ניתן למצוא שם הן מבחינת צבעים (מלבן חגיגי ועד פרחוני וצבעוני), הן מבחינת אפשרויות (כלי הגשה יפייפיים, מצעים ומגבות ומיני גאג'דים למטבח) והן מבחינת מחירים.


את ביקורי התחלתי באגף האפייה וכלי המטבח ומיד סימנתי לי מה אני רוצה בשבילי...אבל מה קונים לאמא שלי?
המשכתי לשולחן התבלינים, השמנים ושאר הירקות...יאמי...
ישירות לכלי הגשה...קערה צבעונית קרצה לי וכבר דימיינתי לי איך אני ממלאת אותה בכל טוב כשבזוית העין ראיתי כלים לבנים חגיגיים המתאימים במיוחד לפסח.
קפצתי להציץ בכלי המיטה ובמגבות...רכות...רכות...מלטפות...מלטפות...

ולבסוף...אחרי שעה קלה או שעתיים, נבחרה המתנה...
סט הגשה לעוגה...והפעם הפתעתי אפילו אותי, לא לבן כמצופה או אפילו קרמי אלא ורוד עם ציורי קאפקייקס.
צלחת הגשה מרכזית מלבנית וצלחות הגשה קטנות להשלמת הסט.
למי שתהה יש את הסט הזה בשלל צבעים (הורוד הרגיש לי נכון - למרות שאני לא טיפוס של ורוד).



תודה לכם פוקס הום על חווית קניות כייפית לחג...מבטיחה להגיע גם לא בחג

לאתר: פוקס הום  
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה