6 בפברואר 2018

אמרתם חופשה בצפון בחורף - אמרתם מלונות מטיילים

אני כל כך אוהבת לטייל בארץ, לארוז את הילדים וחצי בית, ובמשך שעתיים לנסות להכווין את כולם לאוטו כדי שנצא לדרך בשעה סבירה (כל שעה שהיא לפני עשר בבוקר מקובלת עליי).
אני כל כך אוהבת לטייל בצפון הארץ; לטבוע בירוק ובשדות החרציות, הכלניות והרקפות, לראות את הנחלים שוצפים וקוצפים (האמת היא שאני מסתפקת גם בזרימה סבירה) ולנשום אוויר נקי (כשלא מעשנים לידי).
אם נשים לרגע את כל הציניות בצד...אני באמת אוהבת לטייל בצפון בעיקר החורף, אני אוהבת למצוא פינות חמד שעוד לא הכרתי, לתת לילדים לרוץ קדימה ולצלם.



בשנים האחרונות התחלנו לצאת לטיולים של יומיים - שלושה, נכון שאנחנו לא בדיוק המטיילים שנעמיס אוהלים ומוצ'ילות על הגב וניזרק לנו באמצע שום מקום, נאכל קופסאות שימורים וננווט עם הכוכבים  (הלוואי שגם זה יקרה יום אחד).
אנחנו מעדיפים מלונות מטיילים ביתיים, נעימים, נקיים הנמצאים בסמוך למסלולי טיולים.
כאלו שכיף לחזור אליהם אחרי מסלול ארוך וקשה או אחרי טיול פריחות חביב.
כאלו שהמיטה כייפית וארוחת הבוקר מפנקת.
כאלו שאני רגועה כשהילדים יוצאים לשחק בדשא ואני יודעת שלא ישעמם להם.
כאלו שכיף לחזור אליהם גם בקיץ וגם בחורף (מי ישמע איזה חורף יש לנו...:).



לשמחתי, איזור הצפון בורך ברשת מומלצת של מלונות מטיילים ולמרבה ההפתעה לרשת קוראים מלונות מטיילים (הפתעה...).
הרשת מונה 5 מלונות בגליל המערבי ובגליל העליון: איילון, הוילג', גשר הזיו, מטולה ומלכיה והיד עוד נטויה.



כל המלונות מציעים מגוון רחב של חדרים נוחים ונעימים המתאימים לכולם, ארוחת בוקר ישראלית עשירה, מיקום נוח וקרבה לאטרקציות.

כל המלונות ברשת ידידותיים למטיילים עם ילדים 
ברוב המלונות (מלבד במטולה) מותרת כניסה לבעלי חיים ובקיץ ישנה כניסה חופשית לבריכה.



הוילג'- מלון מטיילים על הירדן בעל תו תקן vegan- friendly.

אז קח מקל, קח תרמיל, בוא איתי אל הגליל...
במיוחד עכשיו בחורף כשהפריחה בשיאה והנחלים שוצפים וקוצפים...



ואם אתם תוהים מה ניתן לעשות בגליל העליון ובגליל המערבי בחורף...אז מזל ששאלתם כי במיוחד בשביל זה אני פה...

למידע נוסף ולהזמנות
מלונות מטיילים

לטיולים ואטרקציות בגליל העליון לחץ כאן


לטיולים ואטרקציות בגליל המערבי לחץ כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה