28 בספטמבר 2016

טסקטן והשלשול נעלם

כמה צחקתי כששמעתי בפעם הראשונה את הפרסומת על טסקטן ברדיו בתוכנית של שי ודרור...
כמה צחקתי כששמעתי אותם מפרשים ומסבירים וצוחקים על המוצר...
כמה לא צחקתי כשהתקשרו מהגן של בני הקטן והודיעו לי שיש וירוס בגן ושגם הוא משלשל...
וכמה לא צחקתי כשהייתי איתו חמישה ימים הבית כשהוא משלשל ואני מתחננת אליו שיאכל משהו או ישתה מים...ולבסוף שישתה את המינרלי...

לכן שמחתי לגלות את המוצר טסקטן שהושק בארץ באפריל 2015 ונועד בדיוק למקרים כאלו.
אז אומנם לא יצא לי לנסות אותו (ואני מקווה שגם לא יצא לי), אבל על כל מקרה חשוב שנכיר ונדע...

טסקטן זהו מוצר ייחודי וייעודי לטיפול והקלה על תסמיני השלשול והכי חשוב הוא בטוח לשימוש מתינוקות בני 3 חודשים.

זהו ג'לטין  טנאט שפשוט אינו מאפשר את היצמדות המזהם וחדירתו לתאי המעי ע"י כך שהוא יוצר שכבת מגן.
בפעולתו השניה הוא פשוט עוזר בהפרשת המזהם מהגוף.

בין יתרונות המוצר:
* הוא אינו משפיע על תנועתיות המעי ובשל כך אינו מגביר שלשולים או יותר עצירות.
* הוא בטוח לשימוש
* ללא תופעות לוואי
* אינו דורש מרשם רופא

למבוגרים הוא מגיע בכמוסות 1-2 כמוסות עם שתייה כל 4-6 שעות
לילדים מגיע באבקה ללא טעם אןתה מערבבים במשקה או במעדן או במזון מחיתי

אתר טסקטן


תמונת יח"צ
שתהיה לנו שנה נטולת מיחושים ושלשולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה