7 ביוני 2016

סוף שנה או מה קונים לגננת ולמורה

לכל תחילת שנה יש גם סוף שנה...ובכל סוף שנה עולה ההתלבטות מה קונים למורה האהובה או לגננת שלעד תיזכר...
אני בתור אמא לשני קטנטנים שמסיימים שנתיים באותם הגנים עם אותו הצוות החינוכי נמצאת באותה התלבטות, במיוחד שהגדול שלי עולה לכיתה א' (איזו התרגשות...אני כבר בוכה...)
אז מה אני קונה לצוות החינוכי?  שיהיה גם אישי וגם מרגש, לא בנאלי וייחודי, משהו שיגיד תודה על שנתיים מופלאות...ואם אפשר במחיר סביר (בכל זאת השנה יש לי עשרה נשות צוות לפנק).
אני מאמינה בלתת מתנות שאני אשמח לקבל בעצמי ולכן הבחירה היא קשה.

לאחר אין ספור חיפושים והתלבטויות, אלא הן חמש המתנות המובילות:


1. מחזיק מפתחות מבית KEY TO KEEP -

מחזיק מפתחות או שרשרת ייחודיים ומעוצבים בצורת מפתח אשר לתוכם גולגלו והוכנסו מילות הברכה אותן אנחנו רוצים לומר.
עידית שר, יוצרת המוצר מסבירה שהמפתח, שומר על היקר לנו ומסמל פתיחות לכל החוויות הגדולות והקטנות שעוד נכונו לנו בחיים.
לתוך המפתחות המצופים בכסף טהור, מגולגלים ומוכנסים באהבה, ציטוטים, ברכות או מסרים אישיים מלאי משמעות. ניתן לבחור ברכה מתוך המבחר הקיים או להכניס לתוך המפתח את המילים האישיות שלכם כך שמקבל המתנה ירגיש כי חשבתם עליו...


מתנה ייחודית ומרגשת אשר נשארת איתנו הרבה אחרי שהשנה נגמרת.

לינק לאתר keytokeep  


התמונה לקוחה מהאתר

2. הספר חיבוק מאת דויד גרוסמן ומיכל רובנר

ספר צנוע הן בצבעיו הרגועים (ספר בצבע בז'), הן בציוריו העדינים (ציורי עפרון) והן בטקסט הכל כך רגיש וכל כך מינימליסטי אשר מספר על אהבה, בדידות ובעיקר חיבוק.
זהו הסיפור על בן ילד אחד, יחיד ומיוחד, שאין עוד כמוהו בכל העולם (בדיוק כמו הילדים שלי ושלך).
זהו ספר שיגרם לכם לחבק יותר את ילדכם...ממליצה בחום לקנות גם אחד עבורכם.



3. מתנות מבית אנד ג'וי
אז למי שלא מכיר, הגיע הזמן שיכיר...מדובר במיזם חברתי המשלב אנשים עם צרכים מיוחדים בסביבה יצרנית וייצירתית תוך מתן כבוד לאדם באשר הוא...
את המתנות לצוותים החינוכיים לחגים קניתי דרך אתר אנד ג'וי וכך גם אני הייתי שותפה קטנה במיזם המופלא הזה...
סטודיו אנד ג'וי מבוסס כל כולו על קסם, יופי, איכות ונתינה מכל הלב.
המתנות האהובות עליי הן: עצי הבונסאי, משלוחי הפירות ומארזי השוקולד עם המילים המעצימות (מתנה מדהימה לכל אחד)




התמונות לקוחות מהאתר


לינק לאתר אנד ג'וי


4. תכשיט עם אמירה מבית מיידלה

תמיד כיף לתת ולקבל תכשיט אשר עוטף אותך לא רק ביופיו אלא גם במילותיו ובתחושה שהוא מקנה לך.
דפנה שמש-דוד מעצבת התכשיטים והאמא של מיידלה, מאמינה גדולה כי לכל אחת יש את הבחירה להרגיש טוב ולהראות טוב וגם שהכל שזור אחד בשני.
לדבריה, גם פריט קטן ומדויק עושה הבדל גדול בהרגשה. והאמת שאני מסכימה עם כל מילה.
אני מאוהבת בקולקציית מילה טובה ומאמינה בכוחה של מילה...אם בשרשרת, בצמיד או במחזיק מפתחות


התמונות לקוחות מהאתר
לינק לאתר: מיידלה

5. מתנה מתוקה מבית נשיקה ראשונה
השילוב של שוקולד או נשיקה (מרנג) עם מילה טובה זהו שילוב מופלא וקסום האוצר בתוכו ריח משכר, טעם נפלא ולב פועם. או בקיצור כל מה שצריך למתנה נפלאה לאדם אהוב.
תמיד כיף לתת או לקבל צנצנת עם נשיקות ממותגות או מוצרים מסדרת ערכים...מתוק...מתוק...


התמונות לקוחות מהאתר
לינק לאתר: נשיקה ראשונה

אני עדיין מתלבטת מה לקנות...במה אתם בחרתם?

שיהיה לנו סוף שנה קסום ומופלא (שנה הבאה כיתה א')

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה