6 ביוני 2016

מוצרים חדשים לחודש יוני - חלק א'

דגני בוקר ראשונים מבית HEART

דגני הבוקר הראשונים בישראל בקטגוריית המזון לתינוקות (מבית היוצר של כתמטמינים).
קיבלתי לנסות ולהתנסות ובתור אמא לשני קטנטנים שמאד אוהבים דגני בוקר אם כארוחת בוקר או כארוחת ביניים, אם בתוספת חלב או סתם בשקית או קערה, שמחתי מאד.
היתרונות מרובים:
1. מתיקות מעודנת רק 8% סוכר, כלומר רק חצי כפית סוכר למנה של 30 גרם.
2. ללא ממתיקים מלאכותיים
3. מכיל דגנים מלאים
4. בעל הרכב ויטמינים משופר : מועשר ב17 ויטמינים ומינרלים.
5. מכיל סיבים תזונתיים ומצע פרה ביוטי
6. מכיל נוגדי חימצון ואומגה 3 ו6
7. דל נתרן
8. ללא שומן מוקשה או שומן טראנס
9. ללא צבעי מאכל
10. ללא חומרים משמרים

דגני הבוקר פריכים וטעימים ומתרככים בקלות (נהדר לקטנטנים לי קצת פחות).
ממליצה בחום!
ועכשיו גם בהנחה של 50 אחוז הנחה באמצעות קופון מיוחד: http://bit.ly/1Z6K5wl



קיץ תוסס וקר עם פפסי מקס...
לא הרבה יודעים אבל למרות שאני דיאטנית קלינית יש משקה תוסס אחד שאני אוהבת במיוחד...פפסי מקס...כן, כן, אני יודעת שהורמו ברגע זה המון גבות...
לרגל הקיץ חברת טמפו משיקה במהדורה מוגבלת צידנית פפסי מקס הכוללת 4 בקבוקי פפסי מקס 1.5 ליטר.
הצידנית כוללת רצועת כתף לנשיאה נוחה.
מחיר צידנית הכוללת 4 בקבוקי פפסי מקס ליטר וחצי - 19.9 ₪
להשיג ברשתות השיווק הנבחרות - בתוקף עד גמר המלאי. 




Listerine Advanced White - לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים בלבד
אחרי הפפסי מקס אני חייבת לדאוג לשיניים לבנות (ולא רק לכבוד שבועות).
את סדרת מי הפה של ליסטרין אני מכירה כבר שנים ולכן שמחתי לגלות את הליסטרין החדש, ליסטרין אדוונס ווייט Listerine Advanced White המפחיתה את רובד החיידקים, מחזקת ומלבינה את השיניים.
בעלת שילוב של שמנים אתריים המפחיתים את רובד החיידקים שנותר בפה אחרי הצחצוח וטכנולוגיה מלבינה (פוליפוספט), שאינה שוחקת ומסירה כתמים ממשטח השן.
ליסטרין אדוונס ווייט מייצר שכבת הגנה מיוחדת המונעת הופעת כתמים חדשים, גם במקומות אליהם לא ניתן להגיע בצחצוח ומחזקת את דופן השן.

הפה רענן יותר, התחושה בפה כאילו שאכלתי רוח קרירה, השיניים חלקות יותר והטעם חריף כמו אני אוהבת!

בעוד שבועיים אני אדע אם השיניים אכן יותר לבנות
מומלץ להשתמש פעמיים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל (למשך 60 שניות בכל פעם).

מחיר מומלץ לצרכן - 55 ₪ ל- 750 מ"ל
להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.




ממרח טחינה עם שוקולד מבית אחוה
ממרח טחינה עם שוקולד. ממרח השוקולד החדש מתוצרת אחוה הינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום. הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, 348 מ"ג סידן, 3 מ"ג ברזל, 8 גרם סיבים תזונתיים. ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דל נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוני.
אני מאד אוהבת שוקולד ומאד אוהבת טחינה אבל השילוב בין השניים נשמע לי הזוי...בואו נגיד שזה לא השילוב הראשון שהייתי מנסה מבחירה אולם כשניסיתי גיליתי שזה עובד ובגדול!
זה טעים לי ולמשפחתי והכי חשוב זה גם הרבה יותר בריא מכל ממרח אחר בשוק.
אני שילבתי עם פנקייקים (זה שוס), בעוגיות (נפלא), כממרח על לחם (תמיד טעים) וסתם על כפית.

מתכון לעוגיות קלות קלות וטעימות טעימות:
1 ביצה
4 כפות קמח
4 כפות ממרח טחינה

מערבבים יחד, קורצים עיגולים קטנים ושמים בתבנית עם נייר אפייה במרווחים (כי העוגיות משתטחות).
מחממים תנור ל-170 מעלות, אופים למשך 12 דקות ומוציאים לצינון (אני יודעת העוגיות עדיין רכות, אל תדאגו הן תתקררנה ותתחזקנה)...
בתיאבון 

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה