20 בינואר 2016

קלינקס ולבריאות

החורף כבר כאן במלוא עוצמתו (למרות שהבטיחו שהשיא יגיע ביום ראשון - שני) וכשאני אומרת במלוא עוצמתו אני מתכוונת במלוא הצטננותו...
אני מאד אוהבת את החורף, את הקור והגשם, את השלוליות והקשת, את השבלולים וההתכרבלות בפוך. אני פחות אוהבת את הצננת שמתלווה אליו, עיניים דומעות, אף נוזל ועכשיו תכפילו בארבע (בכל זאת יש גם בעל ושני קטנטנים) והרי לכם המצב בביתי שלי.

הבעל מרוח במיטה עם צננת בואכה שפעת מכורבל עם כוס תה וקלינקס אקליפטוס המועשר בשמן אקליפטוס המסייע בהקלה על גודש באף.




בני בכורי בדיוק יוצא מוירוס לא סימפטי בכלל ואמא שרודפת אחריו עם קלינקס לושן עשיר באלוורה וויטמין E המכיל קרם לחות...שמצליח למנוע את האף האדום והמקולף.

הקטנטן של הבית התגלה כבית חרושת לנזלת וכשהגננת שאלה אותו מאיפה כל הנזלת הזו הוא ענה לה שמחייזר. הוא אוהב לקנח את האף לבד והבחירה שלו היתה קלינקס אולטרה תלת שכבתי ורך...על על טישו אחד שהוא מקנח איתו 3 אחרים מקפחים את חייהם סתם ככה, בשביל הכיף.

ואני? אני מאז שקיבלתי את המכתבים לרשום את הקטנטן לגן עירייה ואת הגדול לכיתה א', העיניים שלי לא מפסיקות לדמוע...אז במשרד יש לי קלינקס אובלי צבעוני עם עיצוב אבסטרקטי, באוטו יש לי קלינקס קובייה אותו טישו אהוב במארז חדש בצורת קובייה והשישה עיצובים משמחים וצבעוניים...ובתיק יש לי מארז קלינקס ToGo, אריזה אישית ומעוצבת המתקפלת כמו ארנק כל מארז מכיל 4 אריזות נשיאה וכל אריזה מכילה 8 ממחטות.

אז שיהיה לנו חורף חמים ונעים ללא נזלת ואף של ליצנים...
המוצרים מוכרים ואהובים התקבלו להתנסות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה