23 בדצמבר 2015

ניקול - גדולה כמו שאני אוהבת

קיבלתי לנסות את השקיות הנקשרות החדשות מבית ניקול. בסוד אני יכולה לספר לכם שעבורי הן לא חדשות ומוצר קבוע בביתי...
הכל התחיל ממבט חטוף, היא שכבה לה על המדף בסופר ואני חלפתי על פניה...זו לא היתה אהבה ממבט ראשון לקח לנו זמן להתוודע זו אל זו.
וכשפתחתי בפעם הראשונה את האריזה לא הבנתי איך לא חשבתי על זה קודם או איך חייתי בלעדיה.

מדובר על שקית סנדביצ'ים (סליחה על ההגדרה הדלה), נקשרת והרבה, הרבה יותר גדולה משאר השקיות כיום בשוק.
וזה כל כך טוב ונכון...כבר לא צריך להילחם עם כריך מפיתה או לחמניה שלא נכנס לשקית.
או להוסיף שקית נוספת בשביל פרי או להתחיל להנדס איך אני קושרת את השקית (מי לא התחיל לסובב את השקית באוויר כדי לקשור אותה...

תוך שתי דקות מתאתי אינספור שימושים לשקית...משקית לכריך ולפרי עבורי לעבודה, דרך שקית לדגני הבוקר של בניי (שהם אוהבים לקחת לדרך לגן), דרך שקית להקפאה של אוכל ואפילו שקית שאני לוקחת לשים חיתולים משומשים שנזרקים לפח ולתחתונים רטובים בזמן גמילה.

המון שימושים לשקית אחת קטנה גדולה.
לא פלא שהיא זכתה בפרס מוצר השנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה