22 בספטמבר 2020

מה הקשר בין עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית לקורונה?

מסתבר שיש קשר הדוק בין השניים או יותר נכון בים השתיים.
מה עושה אמא לבנות בזמן קורונה (עם ובלי בידוד, עם ובלי סגר, עם ובלי הנחיות חדשות)?
זום? ברור איך אפשר שלא.
ספרים? כמה פעמים אפשר לקרוא את לקוף יש בעיה? גם לי יש בעיה חמוד, קח מספר...
מונופול? בטח זה קלאסי
טאקי? שקוף
לגו? שעות על גבי שעות כולל בונוס קטן דריכה ברגל יחפה על חלק חד. אושר!!!
ציור? בוודאי על דפים, פלקטים, קנבסים ומה לא?
יצירה? הכל ומהכל, עם ובלי נצנצים אפילו עם גואש כשיש אומץ.
ואפייה... פיצות, עוגות, עוגיות, עוד עוגיות עם תוספות מפנקות ועוד עוגיות עם תוספות אחרות ועוד עוגיות ענקיות במגוון טעמים. אאוריקה!
זה בדיוק מה שקרה למיכל איפרגן פישר אמא ובעלת משרד פרסום מגבעתיים שבסך הכל חיפשה פעילות מדליקה לעשות עם הבנות. ומשם הדרך היתה ברורה; לאפות ולמכור עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות ומפנקות ומארזים מדליקים תחת השם Maraz.For.U.

וכשאני אומרת מארזים מפנקים ומדליקים אני יודעת על מה אני מדברת.
* התמונות של מיכל

השתכנעתם? יופי!
מה מפנק יותר מעוגיית שוקולד צ'יפס ענקית, רכה ועשירה בתוספות (יש מבחר תוספות לבחור מהן...)? שתי עוגיות כאלה, אחד למבוגרים ואחד לילדים.
השוס הגדול מבחינתי (כי אני כל כך בוגרת ברוחי), זה שאפשר להוסיף לעוגיה הענקית כובע של עוגיפלצת או גרבי עוגיפלצת או תיק של... עוגיפלצת. שלמות!
ויש גם משלוחים לצפון!!! 

מה עושה אמא לבנים בזמן קורונה? בדיוק, מזמינה עוגיה ענקית וכובע! 
עכשיו רק נשאר לי לחפש דרך להחריש את העוגה הזו מהבנים שלי...

להזמנות 👈050-7611058 אל תשכחו למסור למיכל ד"ש ממני.
לדף הפייסבוק  Maraz.For.U

שיהיה לנו סגר קל, בריא וטעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה