1 בספטמבר 2020

ארבעה ימים ושלושה לילות ברמת הגולן - היום הראשון

קורונה באוגוסט או יותר נכון קורונה באוגוסט כשהילדים בחופשה (אז מה אם יש לי מסגרת לקום עד 20.8... קללות בעוד 3...2...1...).
התלבטנו לאן לנסוע עם שני בנדיטים והתשובה היתה ברורה... לצפון הקריר (אז מה אם נפלנו על יומיים עם 40 מעלות).
ארזנו את הילדים, בגדי ים ושאר הדברים הפחות חשובים והתחלנו את טיולנו לצפון.

תחנה ראשונה, קייקי כפר בלום ("אמרתם קייקים אמרתם כפר בלום" עכשיו תגידו את זה ברצף) , את הכרטיסים "הכל כלול" קניתי מראש באתר שלהם (קל ומהיר). התור להמרת השובר בכרטיסים היה ארוך, אבל זרם והתקדם מהר. כולם עטו מסיכות ומהר מאד הכרטיסים היו בידיי. אז נכון שבמקום סרט תלת מימד קיבלנו קרטיבים...חוץ מזה הכרטיסים שווים.
התחלנו בפארק הרופטופ, בקיר הטיפוס ובחץ וקשת שהיו כייפיים לגדולים ולקטנים. לאומגה למים כבר היה תור ממש ארוך, אבל עם הרבה מים וסבלנות הגענו ליעדנו וגלשנו מטה... היה כיף, רטוב וקררר...

הפסקת התרעננות קטנה ועלינו על האוטובוס שהסיע אותנו להתחלת מסלול הקייקים.
גם כאן התור היה ארוך ולא בדיוק שמרו על 2 מטרים אחד מהשני והרוב היו עם מסיכות...
השייט תמיד כייפי (פעם שניה שלנו בחודשיים), אבל ופה יש אבל גדול... היתה קבוצה גדולה של צעירים שהתפרעה לה והשפריצה בפרעות לכל עבר, תוסיפו לזה שולחנות פיקניק ועל האש בתוך המים עם מוזיקה חזקה ומשפחות שפשוט שוחות במים בין הקייאקים וקיבלתם בלאגן. פחות כייף.
היתה נקודה שפשוט חסמו את הדרך ויצרו התקהלות, יש לנו אותה והמשיכו לנו בכיף שלנו... רטובים, מחייכים ומרוצים.

ההפסקה הבאה היתה לאכילה, חלק מהדיל של הכל כלול. השניצל והנקניקיות נהדרות, ההמבורגר פחות. צ'יפס ופחית שתייה. מה צריך יותר?
שתי המלצות לי בנושא:
1. להכריז שאזור האוכל הוא איזור ללא עישון, הרגשתי שאני במעשנה כשמכל צדדיי עישנו ולא היו מוכנים לזוז עם הסיגריה.
2. להגדיל את מיקום קבלת ההזמנות לאוכל, אשנב אחד לא כל כך ברור יותר ארוך... ארוך...

התארגנות אחרונה ונפרדנו לשלום מהמקום. מבטיחים להגיע לגלאמפינג בתקופה פחות עמוסה.
 **המקלחות  והשירותים היו נקיים.

התחנה הבאה מקום הלינה שלנו כפר הנופש מרום גולן.
המקום יפייפה, טובל בירוק והשירות כל כך אדיב. כבר נקודה לזכות המקום.
למקום 3 רמות של חדרים; חדרי אירוח, בקתות והמלון עצמו. אנחנו לקחנו חדר אירוח שהיה מקסים ונקי.
כל תהליך הקליטה ומתן המידע היה מהיר, נעים מאד ושירותי, קיבלנו מידע לגבי כל האטרקציות שהמלון מציע (ויש בשפע) ונרשמנו כבר לאותו הערב לסיור עששיות של המלון.

מקלחת מהירה ויצאנו לאכול ארוחת ערב.

באתר easy גיליתי מסעדה בבוקעתא בשם נסיבה מסארה אירוח דרוזי עם ציון גבוה. הזמנו מקום ויצאנו לדרך...
הקונספט של המקום הוא שיש מחיר אחיד למבוגרים (110 ש"ח) ומחיר לילדים (60 ש"ח) ופשוט מוציאים מה שיש במטבח באותו היום.
לנו היה: מג'דרה מעולה מבורגול, כרוב ממולא באורז, עלי גפן ממולאים, במיה הכי טובה שאכלתי אי פעם, לוביה ברוטב עגבניות, מקלובה נפלאה, סלט ירקות עם עומק, קבב, שניצל צ'יפס והכל עם קנקן לימונדה קר. ולקינוח כיסון אגוזים מתוק ספוג בסיכום סוכר ותה חם.
שבענו וכל כך נהנינו...
סורי אין תמונות, אין ריחות יש רק בטן מלאה וחיוך גדול.
שימו לב, התשלום במקום במזומן בלבד

מיהרנו לחזור לטיול עששיות... שהיה מקסים וקסום,  למדנו הרבה על הר הגעש בנטל ושאנחנו נמצאים בלוע שלו, חיינו את קו ה-1001 מטרים מעל גובה פני הים.
לסיום הבערנו מדורה, שרנו ושתינו תה צמחים טעים...

מחר יום חדש והרפתקאות חדשות...