7 ביוני 2018

נחושת של זהב

לספר "נחושת של זהב" הגעתי בדרך לא דרך או יותר נכון דרך חברה טובה שפשוט אמרה לי תקראי ולא תתאכזבי.
וככה בלי היכרות מוקדמת עם הסופרת דנית רז (טוב זה ספר הביכורים שלה) יצאתי לפגישה עיוורת חוצת גבולות עם אביגייל ופשוט התאהבתי...


התאהבתי בסיפור שאומנם הוא חוצה גבולות אבל הוא הכי ישראלי שיש, הכי ירושלמי.

התאהבתי בדמויות:
אביגייל - צעירה, ירושלמית, עם לשון חדה ומח חריף, ג'ינג'ית בשיער ובנשמה מחליטה ללכת אחרי חלומה ולהיות וטרינרית, היא מקבלת מלגת לימודים וקיום תמורת עבודה בחווה בארה"ב, היא עוזבת בית וחברים ויוצאת להגשים את חלומה בדרך היא פוגשת חברים חדשים, אנשים טובים ופחות טובים, את עצמה ואת החיים עצמם.
גבריאל - קאובוי ופלייבוי אמריקאי בן לאמא ישראלית ולאבא אמריקאי שבסך הכל רצה עזרה גברית בחווה, אבל בחיים כמו בחיים לא תמיד מקבלים את מה שרוצים.
ובהחלטת הוריו קיבל לחווה את אביגייל על כל מעלותיה (ויש הרבה) וחסרונותיה, עם רעמת התלתלים בצבע נחושת ועם הלשון החדה...ומפה הדרך לבלאגן בחווה ולטירוף חושים קצרה מאד.

התאהבתי בכריכה ובעלילה, אבל פה אני לא ארחיב כדי לא להרוס...אבל יש כמה טוויסטים בעלילה...

התאהבתי בכתיבה, הספר זורם והשפה נפלאה (ואני מאד ביקורתית לגבי השפה).
הספר מתובל בתיאורים יפייפיים השואבים אותך לנופים קסומים בארה"ב או לשוק מחנה יהודה בירושליים, לחוות הסוסים או להכנות לשבת בבית.

אם הגעתם עד כה ועוד לא הבנתם אני ממליצה בחום!
הספר כל כך חדש (ואין על ריח של ספר חדש) והוא נמכר בשבוע הספר בדוכן מיכלי כתוב באהבה...לכו תגידו שנועה שלחה אתכם.

שם הספר: נחושת של זהב
שם הסופרת: דנית רז
שפת מקור: עברית
הוצאה: הוצאת כתוב באהבה
שנת הוצאה: 2018
עמודים: 270

שיהיה לכם חג שבוע הספר טוב, מעניין ורווי ספרים חדשים ועלילות מרתקות (אז מה אם הוא נמשך עשרה ימים או שהשנה בפעם הראשונה מזה שנים שאני לא מגיעה לכיכר רבים...אני חוגגת...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה