12 באפריל 2017

לאן מטיילים עם הילדים בפסח? לירושליים!


ירושליים הרים סביב לה ואטרקציות מרובות לה

יום הולדת ליערות ביער בן שמן

קרן קימת לישראל וקופיקו ממשיכים לחגוג יום הולדת 115 שנה ומזמינים את כולכם להפנינג משפחתי בחוה"מ פסח ביער בן שמן הפתוח לקהל הרחב.

ההפנינג יכלול תחנות שיופעלו ע"י קופיקו, מופעים של קופיקו שיוצגו באמפי, פעילויות מגוונות ביניהם: מבוך יער, קופת קק"ל המשאלות, עמדות יצירה, שעת סיפור, גרפיטי ביער, קוסם היער, פינות זולה, מתחם ג'ימבורי ומתנפחים, יריד יער היתולי, מדי שעה יצאו מדריכי קק"ל עם קבוצות בסביבת היער ויכירו להם חיות, פרחים ועוד המון הפתעות!!

הציבור ייחשף לאפליקציה חדשה שתושק בהפנינג. אפליקציה בידורית לימודית, "קופיקו-קק"ל על הזמן", אפליקציה חדשנית ומעודכנת המבוססת על מציאות רבודה. המשחק מתוחם ליערות קק"ל בלבד ומבוסס מיקום. במסגרת האפליקציה ישנם שש דמויות שונות של קופיקו במדי בעלי תפקידים שונים של קק"ל המתחבאות ביערות. קופיקו ישאל שאלות רלוונטיות למקום ולדמות בה הוא נצפה (אגרונום/ תפסן/ יערן/ מדריך/ קק"ל 115/ לוחם אש). מענה נכון על השאלה שקופיקו יציג יאפשר לילד לאסוף אותו ולהצטלם איתו. איסוף של ששת הדמויות יזכה את הילד במדליה/ תעודה שתימסר לו בדוכן ייעודי בפסטיבל.

לפרטים נוספים:מוקד קו ליער 
1-800-350-550



הכניסה חופשית!


פסח בגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים

הגן הבוטני גבעת רם בירושלים מזמין את הקהל הרחב לחגיגת אביב מרהיבה בחוה"מ פסח בלב ירושלים. הגן המצוי בימים אלו בשיא פריחתו בכל חלקות הגן הייחודיות מאפשר למבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה ולהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים.
מגוון האירועים יכללו סיורים לכל המשפחה במסלולים מודרכים דרכם ניתן לחוות את הפריחה המדהימה בגן, בשל צורתו הייחודית של הגן הבוטני יוכלו המבקרים לחזות בחלקות השונות.

המבקרים מוזמנים להצטרף ל-3 מסלולים מודרכים בנושאי פריחה, אדם וטבע והמבנה המרתק של הצמחים, סדנאות יצירה (בתשלום) הכוללות לימוד בנייה בבוץ, הכנת, הכנת עציצים והכנת כרטיסי ברכה מהטבע של עלים ופרחים.

בנוסף יוכלו הילדים וההורים להנות ממתחם סדנאות נוסף במדשאה המרכזית בו יכינו מחומרי הטבע, יצירת קטורת ותחתיות לשתייה מגזעי עץ לכל המשפחה ותערוכת צילומים בחלקות השונות של הגן. חיפוש זהב (פעילות חינם) בשביל התגליות. שביל התגליות הינו אטרקציה ייחודית שנבנתה במשך ארבע שנים בהשקעה של 15 מיליון ₪. לאורך השביל, שאורכו כחצי קילומטר, מתקני משחק ופעילויות לילדים באיזורי מים, אדמה, צמרות ושורשים בהם יכולים הילדים ללמוד על הצמחים הגדלים בגן ועל הקשר שבין האזורים השונים.

שעות פעילות במהלך פסח
12-13.4.2017 בין השעות 10:00-17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00)
שישי 14.4.2017 וראשון 16.4.2017 בין השעות 10:00-15:00 סגירת שערים בשעה 14:00.
הכניסה לגן במהלך פסח חינם. הצטרפות לסדנה אחת בעלות של 10 ₪ ול-3 סדנאות – 25 ₪. ל- 6 סדנאות 40 ₪


לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012
אתר הגן הבוטני



הכניסה חינם באדיבות בנק הפועלים


פסח ברובע היהודי
החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים מזמינה את הקהל הרחב להגיע לירושלים וליהנות ממגוון אירועים והפעלות לכל המשפחה: מחפשים את המטמון עם אפיקומן לפותרים נכונה, משחק ניווט וסיורים ברחבי הרובע היהודי במהלך ימי חול המועד פסח, 12-13.4.17, (טז'-יז' בניסן תשע"ז).

סיורים מודרכים באתרי החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי:
החברה לשיקום ופיתוח הרובע מזמינה את הקהל לסיורים מודרכים באתרי החברה העתיקים והמרגשים המחברים בין העבר וההווה.
הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון - סיור מרתק ברחבי הגן הארכיאולוגי ובמוזיאון מרכז דוידסון הכולל הפעלה לילדים - משחק "אפיקומן בגן", חפש את המטמון ברחבי הגן הארכיאולוגי ובסופו "אפיקומן" לפותרים נכונה.
סיורים בעברית יתקיימו כל שעתיים בין השעות 11:00-17:00. סיורים באנגלית בשעות 12:00, 14:00, 18:00. 

בית כנסת החורבה - סיור עוצר נשימה בין כתלי בית כנסת החורבה, עם תצפית מרהיבה של 360 מעלות על כל ירושלים ממרומי כיפת בית הכנסת, וביקור בקומת הארכיאולוגיה של בית הכנסת. בנוסף יוכלו המבקרים להתרשם מהיציאה התת קרקעית החדשה אל רחבת הקרדו, דרך הקשת הביזנטית שנחשפת לקהל הרחב בימים אלה.
סיורים בעברית יתקיימו מדי שעה עגולה בשעות 11:00, 12:00, ובין 14:00-17:00.
סיורים באנגלית יתקיימו בשעות 11:30, 14:30, 15:30, 17:30. 

הרובע ההרודיאני – סיור מרגש בין בתי הפאר של אצולת ירושלים, בעיר העליונה של ימי הבית השני כולל הפעלה לילדים: "משחק ניווט" מאתגר בין בתי אצולת ירושלים של ימי הבית השני. 
סיורים בעברית יתקיימו כל שעתיים בין השעות 11:00-17:00. המעוניינים בסיור בשפה האנגלית יוכלו לקבל "מדריך קולי". 

"עושים סדר" – סדנאות ופעילויות לילדים ברחבת הקרדו
בנוסף לסיורים המרתקים, מוזמנים הילדים ליהנות ממגוון הפעלות מיוחדות ברחבת הקרדו. הפעילות תתקיים בכל שעה עגולה, בין השעות: 11:00-17:00, למעט שעה 13:00. בתכנית, יוכלו הילדים להשתתף בחידון ארבע קושיות על החג ומנהגיו, לקחת חלק במסע קסום בעקבות העולים לרגל וליהנות מחוויה מוזיקלית במעגל מתופפים בליווי מדריך דרבוקות מקצועי.

לרגל חול המועד, מעניקה החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי למבקרים 'הנחת אפיקומן'- ומציעה כרטיס כניסה "הכל כלול" בעלות של 130 שקלים בלבד לכל המשפחה, או כרטיס בודד בעלות של 50 שקלים למבוגר, ו- 30 שקלים לילד. 

הופעות ופעילות ברחבי הרובע היהודי ללא תשלום
במהלך ימי חול המועד יתקיימו ברחבי הרובע היהודי הופעות פתוחות לקהל של כליזמרים במוקדים שונים. בנוסף, יקיימו הכליזמרים סיור מוזיקלי ססגוני ברחובות הרובע פעמיים ביום.
לנוחות המבקרים במהלך חוה"מ, 4 מתחמי מנוחה ברחבי הרובע היהודי עם מחצלות, צלונים ופינות יצירה לילדים.

סיורים יצאו ממרכז המידע החדש לתייר ברחבת בית כנסת ה'חורבה'.
החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי תקיים סיורים רבים במהלך חול המועד שיצאו ממרכז המידע לתייר (הסיורים בתשלום):

סיורים מומחזים ברובע היהודי - כולל כניסה אל הרובע ההרודיאני בשיתוף חב"ד בקרדו: סיור מומחז שיתחקה אחר הגעתם של יהודים אל העיר העתיקה, ובמהלכו יפגשו המשתתפים דמויות היסטוריות ירושלמיות: כהן מימי
הבית השני תושב שכונת היוקרה של "העיר העליונה", משה מונטיפיורי וגם את מפקד כוחות הלגיון הירדני בירושלים - הקולונל עבדאללה א- תל שיספר מדוע בחר לתקוף את בית הכנסת "החורבה" ועוד.
הסיורים יתקיימו בימי חול המועד בשעה 11:00 13:00 ו 15:00.
בין חורבה לתפארת: סיור מרגש בעקבות חולמים, סופרים ועולי הרגלים, בין הישן לחדש, בשילוב כניסה למוזיאון חצר ישוב הישן. הסיורים יתקיימו בשעות 11:00, 13:30, 16:00
אל הרינה ואל התפילה: סיור בעקבות בתי הכנסת של הרובע היהודי, כולל כניסה לבית כנסת החורבה ואל "ארבעת בתי הכנסת הספרדים" ברחבי הרובע. הסיורים יתקיימו בשעות 11:30, 14:00, 16:30

פסיפסים בעיר העתיקה - סיור בעקבות "מפת מידבא" ופרויקט הפסיפסים החדש והמרהיב ברחבת הקארדו המקורה, כולל כניסה לאתר ה"מגדל הישראלי". הסיורים יתקיימו בשעות 11:30, 14:00, 16:30.
עתיקות בחשיכה: סיור חוויתי ומיוחד, בו יצעדו המבקרים בעלטה בינות לעתיקות הרובע ההרודיאני, רובע האצולה המפואר של ימי הבית השני, ולסיום ערב שירה מרגש. הסיור יתקיים בשעה 19:30

ירושלים שיר הלל - סיור עששיות וזֶמר מרגש על חומות העיר העתיקה, צעידה לאור ירח וכוכבים ברחבי הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון, כולל תצפית אל עיר דוד והר הזיתים. ולקינוח מוזמנים המשתתפים לשירה במרומי המגדל הצלבני. הסיור יתקיים בשעה 20:30.

לפרטים נוספים, מחירים, והזמנת כרטיסים מראש: 4987*
או באמצעות אתר האינטרנט רובע יהודי




מוזיאון מגדל דוד

חגיגה בירושלים - להרגיש כמו עולי הרגל בימי קדם! בחגיגת הפסח במצודה תתקשטו בבגדים חגיגיים, תצאו לתהלוכה ברחבי המצודה ותוכלו לחוות את השמחה וההתרגשות שליוותה את החוגגים שהגיעו לירושלים לרגל חג הפסח.
למשפחות עם ילדים בגילאי 4-7 בהרשמה מראש.
ימים רביעי (12.4) וחמישי (13.4) בשעות 11:00, 12:00, 14:00, 15:00, יום שישי (14.4) בשעות 11:00, 12:00

70 שמות לירושלים - בפעילות ומשימות ברחבי המצודה תגלו את כל שמותיה של ירושלים – חושבים שאתם יכולים למצוא את כולם? משחקי ענק מאתגרים, בניה בתלת ממד, תחרויות הרכבה, משחקי מים ועוד... כל משימה תחשוף אחד משמותיה של העיר.
למשפחות עם ילדים בגילאי 6-13 ללא הרשמה מראש.
ימים רביעי (12.4) וחמישי (13.4) 10:00-16:00 יום שישי (14.4) 10:00-14:00

עולים לירושלים - סדנת יצירה לילדים להכנה וצביעת משחק בנושא עלייה לרגל
10 ₪ למשתתף. ימים רביעי (12.4) וחמישי (13.4)10:00-16:00 יום שישי (14.4) 10:00-14:00

נפגשים במגדל דוד - חגיגת פסח מיוחדת ומותאמת למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים.
פעילות תתקיים בשעות השקטות של המוזיאון על מנת לאפשר חוויה נעימה, חיובית ומקבלת.
25 ₪ למשפחה. בהרשמה מראש. יום רביעי 12.4 בשעות 17:00-19:00

החיזיון הלילי - מופע אור קולי בחצר המצודה, סיפורה של ירושלים בחגיגה של צלילים ומראות עוצרי נשימה העוטפים את הצופה בחוויה רב חושית יחידה מסוגה. 40 ₪ למשתתפי פעילות יום. בהרשמה מראש
ימים רביעי (12.4) וחמישי (13.4) בשעות 20:30, 21:30

שעות פתיחת המוזיאון: ראשון-חמישי ושבת 09:00-16:00 שישי 09:00-14:00
אתר המוזיאון: www.tod.org.il טלפון להזמנות: 2884*




מעלית הזמן בירושלים
האטרקציה לכל המשפחה עברה שידרוג, מתחה פניה והגיעה למשכנה החדש בקניון הסגור בשדרות ממילא

מעלית הזמן בירושלים מזמינה את הקהל הרחב, משפחות, קבוצות ויחידים מכל גיל ומגזר, להגיע וליהנות ממסע מדהים ורב חושי הכולל 4 מייצגים חדשניים בהם משולבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.
המיצגים הייחודיים המעניקים לצופה חוויה עוצרת נשימה, יחד עם מושבים חדישים ונעימים ומסכי ענק העוטפים את המבקר מכל עבר, יוצרים אצל הצופה תחושה מרתקת ורב חושית, עד כדי תחושה שהוא נמצא בתוך המיצג.

ארבעת המייצגים הקיימים במעלית הזמן בירושלים:

מעלית הזמן – מייצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים.
המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה - שלמה המלך, ירמיהו המלך צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה.
לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום.
בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.
אורך המיצג: 30 דקות
מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.

אני ירושלים – במיצג דו מימדי זה מוזמן הצופה ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים ופסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה ולהכיר עולם שלם של תרבות, מחול, מדיה, תפילה, קדושה ורגש באמצעים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך. 'אני ירושלים' הוא מופע מולטימדיה מיוחד המחבר כל אחד לירושלים הפרטית שלו במטרה להראות לכולם שירושלים היא של כולם. בהפקת המופע משתתפים יפתח קליין שמלווה את הצופים במסע, ולהקת המחול של עדו תדמור.
אורך המיצג: 25 דקות
שפות : טקסט פותח באנגלית ועברית, במהלך המופע טקסטים כתובים באנגלית, עברית וערבית וקטעי קריינות בעברית ואנגלית עם כתוביות בהתאם.

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה בתלת מימד מזמין את המבקרים לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. במהלך המיצג, צופים המבקרים בכוכב שביט הטס ממש מול עיניהם, מרגישים את רוחות השמש הנושבות, וצופים באסטרואיד שינחת ממש לידם. המיצג מסתיים בהמחשה ייחודית מהו גודלו של כדור הארץ ביחס לשאר היקום ומהו גודלו של גוף האדם ביחס לחלקיקים המרכיבים אותו.
אורך המיצג: 20 דקות
שפות: עברית בלבד

קפסולת העתיד - מסע בגוף האדם בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. כיצד אנו נושמים? איך אנו קולטים מידע? איך אנו מעכלים? איך אנו נראים מבפנים? את התשובות על כל השאלות האלו ועוד תוכלו למצוא במיצג הדמיות תלת מימדיות מרהיבות ומדויקות בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.
אורך המיצג: 25 דקות.
שפות: עברית וערבית.

מעלית הזמן בירושלים - שד' ממילא ירושלים
שעות פתיחה: ימים א-ה 10:00-17:00.
בחוה"מ פסח שעות פתיחה בכל יום בין 10:00-20:00 שישי 10:00-14:00 (מומלץ להתעדכן באתר הבית)
כניסה מגיל 5 ומעלה - בתיאום מראש בלבד
עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪ לרוכשים דרך האתר.
הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים
לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il





"פסטיפסח" במוזאון ארצות המקרא ירושלים
מוזאון ארצות המקרא ירושלים מזמין את כל המשפחה ל"פסטיפסח"! בואו לבקר בפירמידות הסודיות, להשתתף במופע הג'גלינג של החרטום המבולבל, לחזות בהצגות תיאטרליות על מצרים העתיקה, להיחשף לסודות הכנת הפפרירוס ועוד. הכניסה והפעילות ללא עלות לכל המשפחה בחוה"מ פסח

בימים ד'- א' (12-16.4) ייערך במוזאון יריד פסח שיחזיר את המשתתפים חזרה בזמן אל מצרים העתיקה. במסגרת היריד הילדים מוזמנים לבקר בפירמידות מסתוריות, לפתור חידוני ספינקס מהעולם העתיק, לחשוף את סודות כתבי החרטומים, להשתתף במופעי ג'גלינג של החרטום המבולבל, לצפות בהצגות תיאטרליות מהמיתולוגיה המצרית, ולפענח כתבי סתרים. בנוסף, יתקיימו סדנאות יצירה באוהל יציאת מצרים בעלות סמלית.

לראשונה במוזיאון! שבוע לפני חוה"מ, בימים א'- ה' (2-6.4), ייערך סיור ייחודי למשפחות "חלומות פרעה", במסגרתו יקבלו המשתתפים משימות מאתגרות, יפענחו כתבים קדומים וחידות חשבוניות, יתחפשו לדמויות ממצרים העתיקה ועוד. בתום הסיור תערך פעילות יצירה בה יכינו הילדים טבעת חותם ייחודית ממצרים.

בנוסף, אפליקציית משחקים וחידות חדשה למוזיאון! המוזיאון ממשיך להתקדם ולפתח פלטפורמות חדשניות לחוויה מוזיאלית בלתי נשכחת – אפליקציה חדשה תעניק חוויית סיור עדכנית המתאימה לצעירים ומשפחות הכוללת חידות, משימות ומשחק אינטראקטיבי אשר יוביל את המבקרים לאורך הגלריות מחידה לחידה.

כמו כן, לרשות המבקרים עומדת אפליקציה נוספת של המוזיאון המאפשרת לכל המשפחה לסייר בתערוכת "בין דוד לגוליית – חידת קיאפה" באופן עצמאי בליווי מדריך קולי משעשע לילדים על העיר הקסומה מהקרב המפורסם בין דוד לגוליית.

היריד יתקיים בימים רביעי, חמישי (12-13.4), בין השעות 10:00-17:00. וביום שישי וראשון (14.4, וה- 16.4) בין השעות 10:00-13:30. 
הפעילות מיועדת לכל המשפחה, ללא עלות. 

החל מ- 10:30, יוכלו המשתתפים לקחת חלק בסדנת יצירה ייחודית בתשלום סמלי. 
עלות ההשתתפות 20 ₪.




הכניסה והפעילות חינם לכל המשפחה בחוה"מ פסח!


מוזיאון המוזיקה העברי


בין התאריכים 2.4-18.4.2017


לקראת חג הפסח הקרוב מזמין מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים את הקטנים והגדולים לפעילות ייחודית לפני ובמהלך חוה"מ פסח. הילדים ייהנו מסדנת תופים וכלי הקשה שתערך בכל שעה עגולה, סיורים מוזיקליים בחללי המוזיאון שיכללו הדגמות בכ-260 כלי נגינה נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות ומוצגים במוזיאון, שירים, ניגונים וסיפורים מרתקים.

'סבא לוי' הוא המדריך הוירטואלי המלווה את מבקרי המוזיאון, באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון. איתו מסיירים המבקרים בחללי המוזיאון ומוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים הקיימים בכל חלל לדוגמה: בחלל מרכז אסיה: מוזמנים המבקרים להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון 'גיטר הירו' ולהנות מהתנסות בכלי נגינה עתיקים כמו זורנה כורדית, זארב פרסי, רובאב בוכרי, פאנדור קווקזי ועוד.

בחלל המוקדש למסורת המרוקאית ולהשפעות ספרדיות – מרוקו אנדלוסיה – יהנו מהבקרים מסרטון המציג את התרבות המקומית וכלי הנגינה הייחודיים לאזור זה ולהצטרף למשחק אינטראקטיבי.
בפינת האזנה מיוחדת ימצאו המבקרים בחלל המאפיין מוסיקה מאזור עיראק סוריה מצרים והודו והזמנה להצטרף למשחק האינטראקטיבי העוסק בסגנון המוסיקלי הייחודי לארצות אלו.

בעזרת 'סבא לוי' מוזמנים המבקרים להיכנס לחלל המוקדש לשירה והמוזיקה של ארצות אירופה ואשכנז בו מוצג ספר דיגיטלי ענק המעניק חוויה ייחודית ופרטים על דמויות מפתח שהשפיעו על המוסיקה היהודית.

בחלל ארצות הבלקן מוזמנים המבקרים לבדוק את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור ולצפות בסרטון בו יספרו יהודים שחיו באזור על התרבות המיוחדת ואורח החיים המוסיקלי הייחודי בבלקן.

התנסות בכלי הקשה אלקטרוניים, הכרת כלי הנגינה אפריקאים כמו פעמון דון דון, תוף גינאה, נבל אתיופי שופרות תימנים ועוד ממתינה למבקרים בחלל אפריקה ותימן.

ובגולת הכותרת של המוזיאון, החלל העברי, המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים, יוכלו ליהנות המבקרים מסיור בדגם בית המקדש הוירטואלי באמצעות משקפי מציאות מדומה (במוזיאון 16 עמדות) מה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה מרגשת וייחודית. במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.
שימו לב - לרגל האביב ובמהלך הקיץ יוארכו שעות פעילות המוזיאון
החל מה-1.4 יפעל המוזיאון בכל יום מ09:30 ועד השעה 20:30 בערב.

מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה. שעות פתיחת המוזיאון: א'-ה' 09:30-20:30 ו' – 09:30-13:30 מחירי כניסה כוללים השתתפות ילדים בסדנת תיפוף וכלי הקשה: רגיל – 50 ₪/ ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ₪/ סטודנט 35 ₪ חייל 30 ₪. לפרטים נוספים ותיאום השתתפות מראש בלבד בטלפון 02-5406505




פסח אקסטרים בירושלים

הטרק ההיסטורי לכל המשפחה - חוה"מ פסח באתרי החברה לפיתוח מזרח ירושלים
11-16.4.17, ט"ז-כ ניסן, תשע"ז, 17:00-9:00

מערת צדקיהו, טיילת החומות ירושלים, אטרקציות בירושלים, לטייל בין שכבות הזמן
טל. 02-6277550

סיורים מודרכים - 
ירושלים של מעלה ושל מטה - מראה מרהיב ופנורמי של העיר העתיקה והחדשה ממרומי חומות העיר, כולל תצפית שלושת הכיפות, כניסה למנהרת הזחילה החשאית במערת צדקיהו עם קסדות ופנסים, וסיום בסנפלינג (לגילאי 9 ומעלה) או בעליה במגדל השמירה העתיק. 69 ₪ בלבד ב-12-13.4

סנפלינג אתגרי מחומות ירושלים

25 ₪ בלבד לגילאי 9 ומעלה ב- 12-13.4
(מול כיכר העירייה, כולל מחיר כניסה לטיילת)

סיורים עצמאיים בטיילת החומות של ירושלים -
מסלול אתגרי ותצפית פנורמית על העיר העתיקה והחדשה - משער יפו לשער האשפות, הדרך היפה והמהירה לכותל
10 ₪ בלבד! בין התאריכים 11-17.4.17


ביקור במערת צדקיהו - סיור עצמאי במערת החציבה הגדולה בישראל, כולל מעין דמעות צדקיהו:
מערת המסתורין והאגדות של ירושלים. מערת חציבה קדומה, ענקית ותת-קרקעית מתחת לחומת העיר בקרבת שער שכם. כ-9 דונם מהם נחצבו האבנים לבניין ירושלים ובית המקדש השני. הצצה אל ימים עתיקים ובנאים סודיים.
כניסה 10 ₪ בלבד! בין התאריכים 11-17.4.17

עולים לרגל גם באתרי פמ"י הנוספים

מסלול המקוואות החדש בגן העופל למרגלות הכותל הדרומי. עשרות מקוואות מתקופת בית שני ומדרגות חולדה דרכן העפילו עולי הרגל אל הר-הבית. תשלום בקופות מרכז דוידסון.

חופשי לעיר העתיקה – שאטלים חינמיים מחניון מתחם התחנה הראשונה אל שער האשפות וחזרה. מדי יום כל 20 דק' 20:00-8:00

הזמנה מראש באתר פמ"י www.Pami.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה