23 בפברואר 2017

החטיפים החדשים של אסם שיככבו השנה במשלוחי המנות שלכם

משהו טוב קורה בממלכת אסם שיוצאים כל פעם עם חטיף חדש וכל אחד טוב יותר מקודמו...

הראשון שפתח את העונה הקרירה היה...

אפרופו מצופה בשוקולד - מה אומר ומה אספר...טעים, טעים, טעים...השילוב של מלוח עם שוקולד תמיד קסם לי וגם הפעם הקסם עבד.
רק מה שעוד לפני שהכיף התחיל זה כבר נגמר (השקית קטנה מדיי...רק 40 גרם).
לשמחתי (ולבטני) הבעלול פחות אהב ואמר שזה מוזר לו והילדים לא הספיקו לטעום.
מה כן, חשוב לשמור במקום קריר ולכן זה פחות מתאים לקיץ או למקומות חמים.
מומלץ בחום!!! (או יותר נכון בקור).



הבמבות החדשות של אסם
משפחת במבה מתרחבת וכעת היא מכילה גם: במבה בומבה, במבה עיגולים ובמבה חצי חצי פונץ' בננה.
עליהן כתבתי פוסט שלם בנפרד כי במבה זו אהבה, במבה זה הלב.
והבמבה החדשה: הבמבה שהתחפשה...הצבע צהוב כמו במבה, הריח של במבה, הטעם והפריכות כמו של במבה אולם הצורה - צורה של בייגלה.
הילדים מאד אהבו את הטוויסט ולא הפסיקו לשגע אותי "באמא אני רוצה בייגלה, לא בעצם במבה בצורת בייגלה..."
מה שבטוח שהבמבה הזו תככב במשלוחי מנות שלי השנה.



ביסלי מאנץ' עם פיצוחים
אסם מרחבת ופוזלת לעולם המבוגרים, עם ביסלי בתוספת פיצוחים בסגנון ספרדי ומקסיקני...שקית קטנה ומטריפה...
השקית קטנה, קטנה מדיי ומכילה רק 40 גרם (כדאי להוציא שקית קצת הרבה יותר גדולה המתאימה לאירוח).
השילוב של ביסלי עם פיצוחים נפלאה, אבל לדעתי כדאי לוותר על הציפוי של הפיצוחים (קמח מיותר). 
והטעם נהדר לאוהבי המלוח והמתובל (יש בו הרבה נתרן ומונוסודיום גלוטמאט שרק הידיעה על כך פוגמים בהנאה), לא נמצא קשר ישיר לשם ולטעם - לא ממש חריף...אבל לי זה היה טעים בעיקר לצד בירה מרירה. לדעתי השילוב המושלם.
או כמו שהטיבו להגדיר את זה לא הכי בריא אבל טעים.  


תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה