17 בינואר 2017

Oh i wish u where there

הגעתי למסקנה ששירי הפינק פלויד הם הפסקול של חיי...
זה התחיל מילדה קטנה עם אוזניות גדולות יושבת ליד המערכת של אבא שלה ומקשיבה לתקליטים של הפינק פלויד, וממשיך בשיעור מוזיקה בה רואים ולומדים את הסרט החומה של הפינק פלויד...סיום תיכון עולים לקבל תעודות לצלילי הפינק פלויד...ולילות ארוכים בצבא עם הדיסק the dark side of the moon של הפינק פלויד כמובן...
אז מה הפלא שמספר ימים לפני ההופעה של uk pink floyd experience אני כולי מתרגשת ולא מפסיקה לזמזם שירים של הלהקה האהובה.

uk pink floyd experience להקה בריטית המונה 9 חברים שהחליטה לפני 8 שנים לעשות הומאז' ללהקה האהובה ולהעלות הופעה שכולה פינק פלויד...מהשירים, דרך הוידאו ארט והתאורה ועד לקולו של הסולן פול אנדרוז.
והנה הם הגיעו לארץ הקודש לארבע הופעות...


מאחר וזו ההופעה הכי קרובה אי פעם להופעה של הפינק פלויד המקורית שאני אראה וכגרופית, שמתי פעמיי עם בעלול למרכז הקונגרסים עם צפייה ענקית וללא חולצת הפינק פלויד שלי (בכל זאת הגיל עושה את שלו)...

כבר בכניסה לאולם הבנתי שמשהו גדול הולך להיות פה: 3 מסכי ענק שמציגים עטיפות תקליטי הלהקה ולפחות 9 גיטרות שונות על הבמה (לפי ספירה שלי) וקהל מכל הסוגים ובכל הגילאים.


מהתו הראשון הייתי שבויה במלכודת דבש...הצלילים המוכרים והאהובים וכל כך מדוייקים, הפריטה על הגיטרות (של כל אחד משלושת הנגנים) היה מדהים וכל כך...כל כך פינק פלואידי שזה פשוט מופלא, אפילו הקול של הסולן דומה להפליא לקולו של דיוויד גילמור.

הלהקה לקחה אותי למסע בזמן של הלהקה ושל חיי מהלהיטים הגדולים (שליוו אותי ועדיין מלווים אותי עד היום וכנראה גם ימשיכו ללוות אותי) כגון: hey you, the wall, i wish you where here , דרך המנגינות האקוסטיות המוכרות והאהובות (במיוחד בתקופה של אף אחד לא מבין אותי שלי...) בשילוב עם זמרות ליווי עם קול מדהים ווידאו ארט ותאורה פסיכודאליים הנאמנים למקור המלווים את השירים והרי לכם נוסחא מנצחת להופעה מחשמלת.


נראה לי ששום תמונה או סרטון לא יוכלו לתאר לכם את מה שהתרחש על הבמה ובתוכי.

השעתיים הללו עברו כל כך מהר ואם זאת ישארו איתי כל כך הרבה אחרי...



רוצו לראות!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה