18 בדצמבר 2016

טעמתם כבר את קרם גבינת שמנת עם בצל ועירית? כי אני כן...

בניסיונות להמציא את עצמי כל פעם כל פעם מחדש בתחום הקולינריה ולדאוג לארוחות בוקר בריאות, לא משעממות וטעימות לבני בכורי...אני מוצאת את עצמי לא פעם ולא פעמיים מסתובבת בסופרמרקט ובוחנת מזונות חדשים.
ומפעם לפעם מזונות חדשים פוגשים אותי וכך קרה גם הפעם...קיבלתי משלוח של גבינת שמנת עם בצל ועירית החידוש האחרון מבית תנובה.

ואני? אני בכלל לא אוהבת בצל...אבל הקרבתי את גופי וחוש טעמי וטעמתי...

הדבר הראשון שעשיתי הוא להכין לעצמי כריך מלחם מלא מרוח בגבינת שמנת עם בצל ועירית יחד עם דג מלוח ופרוסות עגבניה (הכריך מבית אמא) וזה היה כל כך טעים!!!
אבל ככריך זה לא עבר את מבחן בני בכורי...או יותר נכון "אמא זה לא לטעמי".


עבר יום, עברו יומיים והחלטתי להכין מהגבינה גביניות מלוחות או כמו שחבריי לימדו אותי "אלדייה" והמתכון קל, קל, קל:

6 כפות קמח (לי היה רק קמח תופח)
2 קופסאות גבינת שמנת בצל עירית
2 ביצים
1/2 כוס חלב 
מלח, פלפל

מערבבים טוב, טוב, טוב ויוצקים חביתיות קטנות על מחבת משומנת.
כעבור מספר דקות הופכים.

מומלץ להגיש עם גבינת שמנת עם בצל ועירית ליד :)


והפעם התגובות היו הרבה יותר נלהבות (בלי הגבינה ליד) ואף נתבקשתי להכין כמה לארוחת הבוקר בבית הספר (יש, הצלחתי!).

בתיאבון...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה