8 באוקטובר 2015

It's simply good

קיבלתי לנסות שני מוצרים מבית Simply good שאני כועסת שאני לא חשבתי עליהם קודם...הם פשוטים, יפים וכל כך משפרים את החיים, שפתאום אני לא מבינה איך הסתדרתי בלעדיהם.

הראשון הוא סינר מוצץ, סינר בד נעים למגע הסופג את רוק התינוק (לפני שהיו לי קטנטנים לא ידעתי שלתינוקות יש כאלו מאגרי נוזלים בפה...במיוחד בזמן הצמחת שיניים...) והשוס הגדול הוא שבקצה הסינר ישנו תופסן למוצץ כך שהמוצץ אינו נופל, מתלכלך ו/או הולך לאיבוד.
כבר לא צריך להנדס מהי הדרך הטובה ביותר לשים על הקטנטן גם סינר וגם מחזיק מוצץ...כבר לא צריך לדאוג שמא האחד יסתבך בשני...כבר לא צריך לדאוג שלקטנטן לא יהיה נוח...
It's Simply Good


המוצר השני הוא car sunshade, או בעברית מגן שמש...של חברת מנסארי.
כל מי שנסע עם קטנטנים באוטו נתקל בבעיה הבלתי נגמרת עם השמש, היא מסנוורת מפה...והיא מסנוורת משם...וכשסוף סוף שמים מגן שמש הקטנטנים מתלוננים שזה מסתיר להם ושהם לא יכולים להסתכל מהחלון...אז הורדנו את מגן השמש והם נרדמו...אבל השמש משזפת אותם, אז עוצרים בצד ושוב מלבישים את מגן השמש. מסורבל ולא נוח.
גם פה ל simply good היתה הברקה, מגן שמש אשר מתחבר בקלות לחלון (הצלחתי בפעם הראשונה) על ידי תופסני ואקום (לא דורש הדבקה קבועה על החלון - יש), הניתן להרים ולהוריד לפי צורכי ההורה והילד בקלות ובפשטות...העיצוב נקי ורגוע (לא שחור - יש) ובמחיר שפוי - יש.
It's Simply Good



ממליצה בחום...
קישור לאתר Simply good

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה