רשת H&O המייבאת ומשווקת את מותג התינוקות והילדים Carter's, המוביל מארה"ב, מרחיב את הפעילות הקמעונאית ופותח בישראל 6 סניפים עצמאיים, בהשקעה הנאמדת בכ – 2.9 מיליון ש"ח.
המותג, שנחשב בישראל כמו בעולם כולו להצלחה רבה, הושק בארץ בשנת 2011.
כיום המותג נימצא כקונספט של חנות "shop in shop" ממותגות ו-3 חנויות עצמאיות .
המותג, שנחשב בישראל כמו בעולם כולו להצלחה רבה, הושק בארץ בשנת 2011.
כיום המותג נימצא כקונספט של חנות "shop in shop" ממותגות ו-3 חנויות עצמאיות .
צילום יחצ חול
ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות במכירות המותג בשוק העולמי, ובעקבות כך הוחלט להרחיב את פעילות המותג בישראל ולפתוח 6 סניפים עצמאיים נוספים, בקניונים ואזורי מסחר מובילים: בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון רחובות ועוד 4 חנויות ברחבי הארץ.
צילום לם-וליץ סטודיו
הסניפים החדשים של Carter's מעוצבים בהתאם לקונספט העיצוב האמריקאי של חנות המותג בארה"ב העיצוב משלב את צבעי המותג בגוונים פסטליים: תכלת, ורוד, ירוק מנטה ושמנת , והפריטים בחנויות מסודרים בהתאם למחלקות גילאים ובהן פריטים לתינוקות בגילאי NB עד 24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2- 5.
לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O: "הרחבת המותג מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה ובהתרחבות הפעילות של רשת H&O. לדבריו: "החברה מתכוונת להשיק במהלך השנה הקרובה קטגוריות חדשות וכניסה לתחומים נוספים בתחום התינוקות והילדים".
בנוסף, הפריטים נמכרים בכ-700 נקודות מכירה ב-40 מדינות ברחבי העולם.
על רשת H&O:
מובילה ב- (VFM (Value For Money בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 41 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.
carter's: הינו מותג אמריקאי, מאבני היסוד בתחום האופנה וההלבשה לתינוקות ולילדים ברחבי העולם. המותג מייצר ומעצב מגוון רחב של פריטים מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן , בצבעוניות והדפסים ייחודיים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר לייצור ופיתוח מוצרים. מחזור המכירות העולמי של Carter's העולמית עומד על כ-2 מיליארד דולר והחברה מייצרת מדי שנה כ-400 מיליון פריטים. בארה"ב משווקת החברה את הפריטים ברשתות כל-בו ב- 500 חנויות של המותג , חנויות פרטיות, אתר אינטרנט ברשתות כל-בו מובילות ורשתות יוקרתיות .
צילום אלירן אביטל
בנוסף, הפריטים נמכרים בכ-700 נקודות מכירה ב-40 מדינות ברחבי העולם.
על רשת H&O:
מובילה ב- (VFM (Value For Money בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 41 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה