22 באוקטובר 2020

פרי לוקו - משוגעים על פירות

מי האמין שבשנת 2020 תתקוף את העולם מגיפה שבא נצטרך להסתגר בבתים, להתרחק מאהובים ולעטות מסיכות? מי?
מי חשב שנחגוג חגים בלי המשפחה הקרובה? בלי אמא, אבא, אחי ומשפחתו? בלי האוכל של אמא והצחוקים של אבא? 
פסח עבר והנה חגי תשרי בפתח, שוב חג, שוב סגר, שוב אי אפשר לבקר את המשפחה הקרובה והאהובה, אי אפשר לשבת בצוותא סביב השולחן ולחגוג יחדיו... סיטואציה כל כך הזויה ולא נתפסת.
אבל במשפחה שלי לא מוותרים על מתנות לחג, גם מרחוק, גם בלי החיבוק הפיזי... אבל מה קונים לאמא שיש לה הכל ומהכל? שוב כלי מטבח או סיר? שוב סט סכינים? שוב עציץ? שוב יין?
לא! הפעם שלחנו משהו שהוא גם בריא וגם טעים, גם צבעוני וגם חגיגי, גם כייפי וגם מושקע... מגש פירות!

רק לידע הכללי, הקו המנחה אותי בבחירת מתנה לאחר הוא האם אני אשמח לקבל מתנה כזו? והתשובה פה היא חד משמעית כן! כן! כן! ( אז לכל מי שהתלבט מה לקנות לי או סתם לפנק אותי - זו התשובה).

מהרגע שההחלטה התקבלה (ברב קולות שלי ושל אחי), ידעתי בדיוק מהיכן אני הולכת להזמין את המגש (כי אין חכם כבעל ניסיון).
מפרי לוקו!!!

אני זוכרת את הפעם הראשונה שהזמנתי מפרי לוקו, כשגיסתי ילדה חיפשתי עבורה מתנה מיוחדת ובריאה (אל דאגה האחיינית קיבלה מלא מתנות משלה) חברה המליצה לי על פרי לוקו ועד היום אני מברכת אותה על כך.

Fast forward לשבוע לפני ראש השנה, ההחלטה על מתנת חג להורים נפלה וכל שנותר לעשות הוא להזמין. פשוט נכון? אז זהו שלא...
ולא בגלל שהתהליך קשה ומסורבל להיפך, הכל פשוט מאד אבל המבחר עצום וקשה לבחור; מגש פירות או סושי פירות? עם שוקולד בלי שוקולד? עם תמרים בלי תמרים? מגש זוגי או לארבעה? 10 סוגי פירות או 15 סוגים? כל כך הרבה אפשרויות והכל נראה כל כך יפה וטעים ומזמין...

נכנסתי לאתר של פרילוקו והתחלתי לחפש את המגש המושלם עבור הוריי, גלגול בינוני.
מלאתי תאריך למשלוח (אם מזמינים מספיק מוקדם אפשרי אפילו לאותו היום), כתבתי ברכה מרגשת ובחרתי טווח שעות אספקה (במקרה שלנו לתיאום מול המקבל).
רגע לפני ששילמתי התקשרתי רק כדי לוודא מה מבחר הפירות המוצא ותאמינו לי שהוא גדול.
ענה לי בחור מקסים שענה לי בסבלנות והסביר לי על תהליך הכנת המגש: "הפירות הנבחרים בקפידה, נחתכים זמן קצר לפני אריזתם, מסודרים על המגש ומשווקים במהירות עד לבית הלקוח כדי לשמור על טריות מקסימלית. ועל רעננות הפרי"

מה שיותר הפתיע אותי שהם זכרו ששלוש שנים קודם לכן הזמנתי מהם מגש ולכן מולדתי בתוספת של תמרים ממולאים באגוזי מלך. 
את סיום התהליך כבר עשיתי טלפונית... פשוט, פשוט, פשוט...

בתאריך המיועד הגיע לבית הוריי שליח (עם מסיכה) ובידיו מגש מלא בכל טוב ובאהבה.
הוריי כל כך התרגשו ואהבו את המתנה שזה היה שווה הכל!
לדברי הוריי המגש היה גדוש פירות מסוגים שונים, המגש היה מדהים ביופיו והפירות מתוקים מתוקים, הקינוח המושלם לארוחת חג זוגית ולנשנוש של אחרי מול הטלוויזיה.


מגשים דומים נשלחו למחנכות של בניי כמתנה מוועדי הכיתות והתגובות שלהן היו מרגשות לא פחות. 
ללא ספק מצאתי את המתנה האהובה עליי לחגים ולאירועים משמחים (לשלוח וגם לקבל).

נ.ב: הם גם עושים בר פירות לאירועים 

מוזמנים לבחור במשלוח שכולו יופי, טריות, בריאות ואהבה.

"שולחן כסא קערה של פירות וכינור:
מה עוד אדם צריך בכדי להיות מאושר...."
(אלברט איינשטיין) 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה