16 בספטמבר 2017

נשיקות של חושך

יום חמישי השעה 21:30 אני עם האצבע על האפליקציה עברית כדי להספיק ולרכוש את הספר החדש של דנה לוי אלגרוד נשיקות של חושך...

כן, כן...גם אני נתמכרתי לקריאת ספרים רומנטיים על גבול הארוטיים בפורמט דיגיטלי. אני שהחזקתי מעמד אל מול ההתנפלות על הספר/ סרט 50 גוונים של אפור, אני זו שקראה רק ספרי מתח, ריגול וספרות יפה מודפסים קיבלתי לינק תמים וחינמי לספר הדיגיטלי "התשוקה לשרוד" של דנה לוי אלגרוד ומשם השמיים הם הגבול.

למה אני קוראת את הספרים ומה זה עושה לי ובכלל...כבר גדולים וטובים ממני כבר כתבו.

כשומרת חסד נעורים וגרופית של הספרים של דנה, עקבתי אחרי תהליך כתיבת הספר נשיקות של חושך (החלק הראשון), חיכיתי לקרוא ולהכיר את הטנק החדש (והמבין מבין) ולראות מה הטירוף החדש (והוא גדול תאמינו לי).

להשקה הלבנה לצערי לא יכולתי להגיע (בדיוק השמלה הלבנה שלי היתה בכביסה) אבל היה לי ברור שאת הספר ארכוש בשניה הראשונה שאני יכולה או שהוא יפורסם מה שיגיע קודם...וכך אכן קרה.
מאחר ואני מכירה את הספרים של דנה ידעתי שאם אני אתחיל לקרוא את הספר בלילה אני כבר לא אשן...אז המתנתי לשישי בבוקר.

שישי בבוקר ממתינה לשיעור פילאטיס ומתחילה לקרוא את הספר...איזו טעות...כל השיעור אני חושבת על ארטמיס ועל קינן...
הולכת לקניות וגונבת שורות מהספר...מבשלת וקוראת...שולחת את הילדים לנוח וממשיכה לקרוא...
ועם כל שורה אני מרגישה איך אני נשאבת יותר ויותר לצד האפל של הירח או של החוק.
אני עוברת את התהליך עם הדמויות, כועסת איתן, סובלת איתן, אוהבת אותן ומתאהבת בהן ואיתן...

השעה 1:00 בלילה אני מניחה את הספר ומנסה להבין מה בדיוק קרה פה...להסדיר את הנשימה...לסדר את המחשבות...
ארטמיס מדהימה ומיוחדת, אנושית ויפייפיה ולא סתם קוראים לה אלה (זו אלת הצייד במיתולוגיה), קינן הטנק החדש מי אמר שהאבירות נעלמה לה מהעולם (ובסוף פשוט נשבר לי הלב) והאדסון הטנק האפל...מסתבר שניתן להתאהב או לפחות לפתח רגשות לשטן.

עכשיו נשאר לי רק להמתין בחוסר סבלנות לחלק השני בדואט...

הספר קולח, מרתק, מיוחד וסקסי כמו כל הספרים של  דנה ואפילו קצת יותר.
ממליצה בחום

התמונה נלקחה מהאנטרנט






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה