20 באוגוסט 2017

חדר בריחה אקסקליבר נשר - כשהאגדה מתעוררת לחיים

המשימה: חדר בריחה מעניין ומאתגר ל- 8 בודקי QA בצפון, חלקם עם ניסיון של למעלה מעשרה חדרים וחלקם ללא ניסיון כלל...וכן...יש גם תינוק אחד.

אחרי חיפוש אינטנסיבי באנטרנט מצאתי את אשר חיפשתי...עכשיו נשאר רק להתפלל שלא אאכזב את כל החבורה.

מי שלא מכיר את הסיפור (שיתן לעצמו כאפה בעורף ומיד ילך לקרוא את הספר)...
האקסקליבר היא החרב האגדית של המלך ארתור ומיוחסים לה כוחות מאגיים. על פי האגדה,
"מי שיחלץ חרב זו מן האבן הוא המלך האמיתי של אנגליה כולה". הרבה אבירים ניסו לחלץ את החרב אך כשלו. ארתור משך בחרב וחילצה בקלות ולכן הוכתר ארתור למלך ולאביר ונשבע למלוך בצדק כל ימיו...מסוקרנים? יופי...

הגענו למקום במהירות (התעשייה 37 בנשר), מחוץ לחדר ישנה חניה (כבר התחלה טובה),
הסבר קצר וקפה (בכל זאת הגענו על הבוקר) ונכנסנו (גם לאווירה וגם לחדר).

"ברוכים הבאים לקמלוט, משכנו של המלך ארתור ואבירי השולחן העגול, אני מודה לכם שבאתם, זו היא שעה קשה לממלכתנו המפולגת. קרבות רבים מתנהלים כעת ברחבי הממלכה ובידכם הכוח לסיים את המלחמה. המלך ארתור זימן אתכם על מנת שתעזרו לו למצוא את הגביע הקדוש ואת החרב הקסומה אקסקליבר ולהביאם אליו לפני שמורדרד הרשע יניח ידו עליהם. הטירה מכותרת על ידי צבאו של מורדרד ואין ביכולתי להכניס אתכם אליה אך דאגתי שמישהו מבפנים יסייע לכם בכך, שימו לב הזמן קצוב אבירים!! אנשיו של מורדרד הולכים ומתקרבים ולכן הזדרזו והישמרו על נפשותיכם טוהר הלב שלכם, התושיה זריזותכם וחדות העין יעזרו לכם לגבור על האתגרים שבדרך ולעמוד במשימה המקודשת ולהשיב את אקסקליבר לידי המלך. אני סומך עליכם אבירים יקרים, גורל הממלכה בידכם. בהצלחה מרלין."

אחרי כזו איגרת חסר לנו שלא נצליח ונציל את גורל הממלכה...מרגישים את גודל האחריות?
בתור המנוסה שבחבורה אקדים ואומר שהחדר מאד מרשים מבחינה עיצובית...קמלוט התעוררה לחיים ואנחנו בתוכה.

החידות מגוונות ומעניינות (חלפו עברו להם ימי חידות המנעולים), ברמות קושי שונות (דמיינו 8 אנשים שוברים את הראש יחד).
הכיף הוא בגיוון חלק מהחידות טכנולוגיות וחלקם מיושנות (באופן הביצוע), חלק מהחידות פיזיות (לא צריך כושר קרבי אבל דורשות תנועה, כבר הזכרתי שהיינו עם תינוק?) וחלק דורשות חשיבה (גם מחוץ לקופסא), חלק מהחידות דרשו שיתוף פעולה (כמה חבל שאני לא יכולה לעשות ספויילר), בקיצור לא היה רגע משעמם או שלא כולם השתתפו ופתרו חידות.
והסוף...כל כך מרשים (חכו...חכו...כשתגיעו תבינו...).

החדר כבר הומלץ לחברים שהגיעו והודו לנו...ממליצה בחום.

להזמנה ולמידע נוסף
אקסקליבר

תגובה 1:

  1. שיחקנו באקסקליבר לפני שנה היה נחמד ואז גילינו את המתחם של קווסט רום בצק פוסט רמה אחרת לגמרי! יש להם שם 4 חדרי בריחה ונראה לי הם בונים עוד 3. היינו ב-סוכן 007, שר הטבעות. הינה קישור https://www.questroom.co.il/

    השבמחק