9 במאי 2017

לטיול יצאנו...איך מעסיקים את הילדים בזמן הנסיעה?

עונת הטיולים החלה ואיתה גם הנסיעות לטיולים...ונסיעות זה אומר ילדים ישובים באוטו, חגורים ומשועממים...מה שמוביל לשאלה הנצחית: אמא מתי מגיעים בתדירות של פעם בחמש דקות (במקרה הטוב).
ובגלל שאנחנו מאד אוהבים לטייל ולא מתכוונים לוותר על התענוג, ובגלל שאני אוהבת לצאת לטיול רגוע ולא לשדה קרב הכנתי לעצמי ערכת טיולים שתעסיק את הילדודס באוטו:

1. מוסיקה - תמיד כיף לזייף ביחד (ואני מלכת הזיופים) שירים (בעיקר עבריים) גם של גדולים (שלמה ארצי, מוקי, שלום חנוך...) וגם של קטנים (הכבש השישה עשר, ענן על מקל, ילדי בית העץ...). כל מה שצריך זה כמה דיסקים או פלייליסט שאפשר להכין יחד ויאללה לטיול יצאנו...

2. משחקי דרך - כשיוצאים להרבה טיולים ונוסעים הרבה עם הילדים ממציאים משחקים בכל דבר אפשרי...מארץ עיר הישן והמוכר, דרך "אני רואה משהוא צומח בצבע ירוק..." ועד המשחק האהוב עלינו ביותר "על מה אני חושב"  שזו הגירסא המשפחתית שלנו ל-21 שאלות.

3. ספרים וסיפורים - בני בכורי בכיתה א' ומנוי לעיתון דובון ואוהב לקחת אותו איתנו לטיולים ולהקריא לנו וככה אנחנו תופסים שתי ציפורים בבת אחת: הילד גם מתאמן בקריאה וגם מעביר את הזמן לו ולאחיו הקטן. ואם לא בא לו לקרוא. אז תמיד יש לנו דיסק עם סיפורי ילדים באוטו.

תמונת יח"צ

4. ואחרון אחרון חביב...והאהוב עליי במיוחד יש לנו שולחן הפעלה לילדים לרכב מבד סינטטי המקל על ניקיונו...עם כיסי רשת בצדדים לאחסון משחקים, צבעים ואת בקבוק השתייה.
השולחן יציב וקשיח מה שמאפשר לילדודס לשחק ולצבוע עליו בקלות (או לאכול...מה שאני פחות אוהבת) וכשהנסיעה מסתיימת הוא מתקפל בקלות.אז כל מה שנשאר לי לעשות בטרם הטיול הוא להדפיס דפי צביעה, תפזורות ותשבצים קלילים לילדודס, לדאוג לצבעים, פלסטלינה, מדבקות וכו'...ומובטחת לי נסיעה רגועה ושקטה...מומלץ בחום!!!
http://www.gozrim.co.il/center/bytheway_car_desk_5428/?ref=252919 

תמונת יח"צ
מה הטיפ שלכם לנסיעה שקטה ורגועה עם הילדודס?
יש לכם המלצות לטיולים עם ילדים?

סעו לשלום ותחזרו בשלום...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה