20 במרץ 2017

בים בם בם תירס חם

מי לא מכיר את אופיר? אופיר אוהב לנגן ולשיר וביום קיץ חם אוהב גם תירס חם...
אז אני לא מכירה את אופיר אבל אני מכחרה את לביא ויואב שגם אוהבים לנגן ולשיר וכם תירס חם ולא רק ביום קיץ חם...בעצם בכל רגע נתון...
לביא ויואב אוהבים תירס חם ו/או קר (הם לא בררנים) בטיול, בפיקניק בחצר, במגרש המשחקים, בים ולביא גם בבית הספר...(לא בררנים כבר אמרתי?)
לכן שמחתי לקבל את קלחי התירסים הסופר מתוקים החדשים של סנפרוסט.
עוד באותו היום התירסים הוכנו בקלי קלות...מים רותחים, מעט מלח והרבה תירסים.
ובטרם הספיקו להתקרר קיבלתי הנחייה מהילדודס להביא לגינה כי הם סיפרו לילדים שיש תירס חם.


שורה תחתונה 8 ילדודס וביניהם השניים שלי, אכלו ונהנו...בכורי כבר הודיע שהוא רוצה תירס למחרת לבית הספר וכמובן שהוא קיבל.
והאימהות? הן ביקשו לראות את העטיפה של המוצר כדי לקנות...
ואני? אני חיכיתי שכולם ירדמו ונהניתי לי מקלח מתוק מתוק שזה פשוט פשע להמליח...

ממליצה בחום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה