13 באפריל 2015

הדובדבן שבשקד

נביעות החברה שמובילה בקטגוריית מים מינרלים בטעמים, כל הזמן מחפשת איך להתחדש ולגוון...והפעם טעם מיוחד במינו נביעות פלוס שקד עם נגיעות דובדבן והחידוש הוא שניתן לשתות אותו גם חם וגם קר...
אתם חייבים להודות שזה מיוחד...
עוד לא אמרתי: גם אני רוצה לנסות וכבר קיבלתי מ- לייק אנד שייר משלוח של שני בקבוקי מים בטעמים שקד עם נגיעות דובדבן עם כוס פרחונית.

בקבוק אחד הכנסתי ישר למקרר, שיהיה קררררר...
ומהבקבוק השני מזגתי לי חצי כוס וחיממתי במיקרוגל (הרי אמרו שניתן לשתות את זה חם לא?!).
אני חייבת לציין שלא אהבתי את המשקה מחומם, לא היה לי טעים (אולי אם ימציאו מים בטעמים של לימון עם נגיעות נענע או הפוך זה יעבוד), יכול להיות שאני מקובעת...יכול להיות...


בנוגע למשקה הקר הדעות במשפחתי מאד חלוקות: בני משפחתי מגדול ועד קטן לא אהבו ולעומתם אני מאד אהבתי!
המשקה מתקתק ומרווה, מרגישים את טעם הדובדבן עם סיומת של טעם השקד.
מבחינתי זו היתה חווית שתיה, מי חשב ששילוב בין שקד לדובדבן (ולא בעוגה) יכול להיות כל כך טעים.

ממליצה בחום (או יותר נכון קר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה